استخونی پررنگم آرزوست

اِلی هر سال خودشو با کادوهای تولدی که به خودش میده حسابی غافلگیر میکنه. امسال با یه پازل هزار تیکه کلی از شرمندگی خودش دراومد. خیلی فاجعه ست که یک ماه تمام شب و روز چشت درآد پای این پازله، بعد یه بچه ی تخس و بی تربیت (که دلت میخواد اینقد بزنیش تا خون بالا بیاره) بزنه زیرش همه شو بهم بریزه. درحالیکه 95 درصد پازله رو با خون دل درست کردی...

این همون پازل نامبرده ست، بعد از ترمیم و بازسازی. غولیه واسه خودش ها. این شکلی نیگاش نکنین. 

پی نوشت: من عاشق زنهای استخونی پررنگم. کاش آدمها حق انتخاب داشتند...

نظرات 23 + ارسال نظر
لی 1389/06/12 ساعت 15:11 http://www.leee.us

به هر حال این هم برای خراب شدنشه . شتریه که در خونه هم می خوابه . حالا یکم دیر یا زود ...
: -)

این از این چسبهای مخصوص داره که بعدش بهش بزنی
خراب نمیشه دیگه
باید قابش گرفت

موثق 1389/06/12 ساعت 16:02

نفهمیدم
حق انتخاب می خوای که رنگ و استخون بندیتو انتخاب کنی یا از رنگ و استخون بندی دیگران لذت ببری؟!

که مال خودمو انتخاب کنم
از دیگران که دارم لذت می برم جهت تماشا صرفا!

کیمیا 1389/06/12 ساعت 17:53

نمیشه بدون چسبوندن قابش کنی .اگه سی سال دیگه هوس کنی دوباره از نو بچینیش.....

بدون چسبوندن که باز میشن ازهم
یکی دیگه میخریم نهایتش!
سی سال هم خیلیه ها

H.b.P 1389/06/12 ساعت 18:24

زن استخونی یعنی چی؟ یعنی رنگشون استخونیه؟ بعد استخونی پررنگ چه رنگی میشه؟ یا نه اصلا خودشون استخونی باشن؟‌پررنگ هم تشبیهه؟ زن نارنجیه پررنگ هم داریم؟ یا همون زن گوشتیه پررنگ؟ ولی فکر نمیکنی تو باید عاشق مردهای استخونی پررنگ باشی؟
واقعا پیچیدست ?-:

نه خره
یعنی چهره ش استخونیه، رنگش پررنگه. مث این خانومه تو این عکسه
نخیر من عاشق زنهای پررنگم. دوس داشتم خودم همینقد استخونی و پررنگ بودم
باحاله

[ بدون نام ] 1389/06/12 ساعت 20:20

آهاااان
پس استخونی یه چیزه، پررنگ هم یه چیزه دیگست
همون اول میگفتی
ولی این پررنگ نیستا، سیاه پوسته. همم؟‌شایدم سرخپوسته؟

خب منم عاشقشونم P:
ولی بازم به نظرم تو باید عاشق مردای استخونیه پررنگ باشی. یکم این رفتارت شک برانگیزه xD

پازل واسه حل کردنه. اگه کسی خراب کنه و دوباره حلش منی مزه اش دو برابر میشه. :)
ولی خیلی سخت به نظر میرسه

خیلی سخت بود
هزار تا تیکه

مهدی 1389/06/13 ساعت 09:11

من عاشق زنهای سبزه بانمکم!!!
نه اینقدر پررنگ ،یکم کم رنگ تر.

امیر 1389/06/13 ساعت 17:27 http://my4divari.blogsky.com

مثلا آدم از این دوست دخترش پازل هدیه بگیره بعد بده به اون یکی دوست دخترش

فرید 1389/06/13 ساعت 18:10 http://azadmard53@yahoo.com

سلام3D
وبلاگت جالبه به من هم سر بزن
کریم نیا

سلام
جالبی از خودتونه
آدرس اشتباهی دادی که!
صدی

منا 1389/06/13 ساعت 21:42

۱-وایییییییییییییییییییییییی این پازل مورد علاقه منه
۲-منم هر سال روز تولدم به خودم کادو میدم D:
3-حالا فکرشو بکن من 999 تیکه ی یه پازلو که چسپوندم دیدم یکیش کمه ....

4- دوست جدیدت خیلی غمگینه

1- مورد علاقه ی منم هس!
2- :))
3- وای چه فاجعه ای
....
4- نـــــــــــع؟ چرااااااااااا؟

سلام. جالبه اما کی میره این‌همه راه رو... پله‌های ترقی طی شود به امید خدا :)

حامد 1389/06/14 ساعت 06:57

...

قهری الان یعنی؟

سجاد مدنی 1389/06/14 ساعت 15:50

سلام. میخواستم تو فیس بوک ادت کنم. نشد! ادم میکنی؟

آیدین 1389/06/14 ساعت 18:30

بعضیا استخونیشو دوس دارن..بعضیا سفیدشو بعضیا کمرنگشو بعضیای دیگه هم سبزهشو یه کسایی هم برنزه شو..بعضی خودشون سبزه ن بعضیا خودشون استخونین بعضیاهم سفیدن بعضیای دیگه هم کمرنگن یه کسایی هم برنزهان..
نتیجه گیری:همیشه مرغ همسایه پیتزاس
پ.ن :شانس یعنی اینکه بعضیا که خودشون سبزه هستن ولی سفیدشو دوست دارن یهو بخورن به تور بعضیا که خودشون سفیدن اما سبزه شو دوست دارن..اونوقت احتمال رخداد یک عمل فیزیکی که منجر به یک عمل شیمیای میشه بالا میره..ممکنه بعضیا با رنگ شیرقهوه اضافه بشن به بقیه بعضیا با رنگای سبزه،استخونی،سفید،برنز و کمرنگ
حالا این بعضیای شیرقهوه ای شاید نتونن از میون اون بعضیای ذکر شده یکی رو پیدا کنن که ازشون خوشش بیاد پس ناراحت میشن..اما مسلما یه نفر این وسط خوشحال میشه که یه مسلمون شیرقهوه ای به بقیه بعضیای رنگوارنگ مسلمون اضافه شده اگه گفتی کیه؟
پ.ن2:کارایی که واسه ادم لذت بخش هستن نباید به پایان برسن چون لذت انجام اون کار خیلی بیشتراز وقتیه که تمومش کردی..شایدیم این بچه تخس و بیتربیت یکیه از طرف خدا..میخواد صبرتو امتحان کنه..پشتکارت رو..یخورده اسمون رو نگاه کن..شما در مقابل دوربین مخفی هستین..الان خدا با فرشته هاش نشستن دارن بهبت میخندن

با پی نوشت 2 موافقم
ایناش به درک
خیلی خری آیدین
بعد چند سال یهو سر کله ت پیدا شد
کدوم گوری بودی این همه وقت؟

آیدین 1389/06/14 ساعت 19:00 http://www.souty.blogsky.com

یادم رفت بگم..من بلاگ دارم
لینک بده تا مایکل بدم(ببخشید این جو ماله سریال فرار از زندان بود)
لینکمو بذار لطفا منم گذاشتم

آیدیــــــــــــــــــــــــــــن
بمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
کجا بودی این چند سال؟
خر
تو نمیگی آدم دلش تنگ میشه؟
خیلی گاوی

حامد 1389/06/14 ساعت 20:16

سلام
اره دقیقا الان فهرم.
تو همش کامتامو با ۲ یا ۳ کلمه جوتاب مبدی!
فک نکنی بهت سر نمیزدمااا!!نه!
هروز ۲ یا ۳ بار بهت سر میزدم ام خوب جلو خودمو گرفتم که کامنت نزارم چون مثلا بگم قهرم.
تازه تو اصلا منو دوست خودت نمیدونی
درسته ما دوست نیستیم اما خیلی به ادم اینارو به رخ طرفش بکشه!
...
و خلاصه ازین حرفا

به رخ طرف بکشه یعنی چی؟
بچه ننه قهر نکن
ما دلمون اونقدرام بد نیس جون حاجی
با ما به از این باش

فرید 1389/06/14 ساعت 23:46 http://azadmard53@blogfa.com

سلام ۳d جان
اینبار دیگه درسته

سلام
ای بابا
اینم که اشتباهه!

فرید 1389/06/14 ساعت 23:53

سلام
بوی باران

سلام
آخه آدرس وبلاگ رو تو ایمیل نوشتین قاطی میشه هی
آخیش
بالاخره باز شد وبلاگتون!

[ بدون نام ] 1389/06/15 ساعت 00:01

سلام
وبلاگ بوی باران رو سرچ کن فکر کنم بلاگفا امشب مشکل داره

سلام
پیدا کردم

[ بدون نام ] 1389/06/15 ساعت 00:03

آخیش
برم عرقمو پاک کنم!!!

فرید 1389/06/15 ساعت 00:11

راستی اگه فیلم یا موسیقی مناسب دارین بهم برسون
قربانت

آیدین 1389/06/15 ساعت 14:32 http://www.souty.blogsky.com

واقعا چقدر خوشحال شدی از برگشتنم

اه
بی لیاقت

آیدین 1389/06/15 ساعت 18:59 http://www.souty.blogsky.com

ببین من لینکتو گذاشتم اما تو هنوز نذاشتیا

یادم رفت
میذارم الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد