اگر دیوارها می توانستند حرف بزنند...

آقای حاتمی کیا

قسم بخور ایده ی فیلم "دعوت" از خودت بوده نه سوژه ی دزدی فیلم If these walls could talk

نظرات 15 + ارسال نظر
لی 1389/05/15 ساعت 00:23 http://leee.us

ااااااااا ...
این خانم خواننده باحاله هم که توش بازی می کنه ....
یه علت وفور فیلمنامه نویس های حرفه ای در این مملکت این اتفاق ها عادیه ...
:)

چر بازیگر و کارگردان یکی از اپیزودهاشه که قشنگترین اپیزودشم هست
اه من عصبانیم هنوز
مملکت گهی داریم

محمدحسین 1389/05/15 ساعت 00:29

چه از اون فیلم سوژه دزدیده باشه چه ایده خودش بوده نتیجش خوب نبود.باید از حاتمی کیا پرسید شما گفتید دغدغه من تو فیلم سازی جنگ و حواشی اونه چرا این رو ساختید؟خواه موفق خواه ناموفق

خوب نبود
افتضاح بود
من حالم بد شد از "دعوت"

حامد 1389/05/15 ساعت 04:00

همین الان فیلم دانلود کردم دیدم!! خیلی تعجب کردم!به این موضوع پی بردم که چه دزدین اینا بابا!!

باران 1389/05/15 ساعت 13:40 http://www.sk8er.blogfa.com

in filmo nadidam ghashange???

سلیقه ها متفاوته
من خوشم اومد

[ بدون نام ] 1389/05/15 ساعت 15:22

مرتیکه ی دزد

حاتمی کیا 1389/05/16 ساعت 03:19

وجود خود تو حاصل دزدی سوژه توسط پدر تو از پدر بزرگ توست. نیست؟

و تو

میگن آژانس شیشه ای رو هم از فیلم ((بعدازظهر سگی)) کپی کرده. هر چی باشه اما حاتمی کیا فیلمساز متعهد و متخصصیه. دیالو گ نویس قهاری هم هست؛ مثل علیرضا نادری، مثل حسن فتحی. مثل زنده یاد علی حاتمی. حاتمی کیا هنوز هم ((سوز داره، نه دود))*
* تکه ای از آژانس شیشه ای

بس کنین تو رو خدا
آدما بت نیستن
مهرجویی هم سه ماه پیش دزد از آب دراومد
اقتباس با دزدی فرق داره
بفهمین یه کم

الآن سال ۸۹ می باشد.دعوت دو سال پیش اکران شد.به سلن دیون هم گیر نده اون زیر،همه آدمها در برهه ای از زندگیشون زشتند.

این فیلم مال 1996
زشت بودن ذاتا چیز بدی نیست. منم زشتم. ولی دیگه نمیام بگم تاپ تن بیوتیفولم!

ماهی بالی 1389/05/16 ساعت 12:48

صبح شما بخیر . بعد از بوق سال تازه متوجه شدی تازه آ‍‍‍‍زانس شیشه ای هم از رو بعداز ظهر سگی با شرکت آلپاجینوست

دعوت رو تازه متوجه شدم

مهدی 1389/05/16 ساعت 15:57

حالا جالب اینه زیر بار نمیره ،تازه ممکنه مدعی بشه که سوژه If these walls could tal رو از کلش دزدیدن و سال 96 از روش فیلم ساختن!
جل الخالق این خارجی های بی دین چه کارا که نمیکنن!پناه بر خدا،لعنت بر شیطان.

آرش 1389/05/16 ساعت 16:49

کسخول به این چیزا نچسب برو شوهر کن تا بدونی دنیا چفدر هیجان انگیزتر از این میشه برات تو شبای ۵شنبه! اونوقنه که به خودت میگی عجب خری بودم قبل از عمل زیبا و شهوت ارضاء کنِ نکاح! البته از تو بعید نیست الانم داری حالشو یجورایی می بری با همین وضعیت ولنگ و وازت!

الان ینی شما فقط شبای جمعه متاهلی بقیه ی شبا متوحش؟
ولنگ و واز قیافته

نازنین 1389/05/18 ساعت 08:14

وقتی فیلم مارمولک رو از روی فیلم ما فرشته نیستیم کپی میزنن دیگه باید فهمید که کارگردان خلاق وجود نداره
اکثرشون کپی برداری میکنن
راستی این فیلم رو داری؟ بهم قرض میدی نگاش کنم؟

کدوم فیلم؟ دیوارها...؟
نه ولی اگه گیرم اومد حتما بهت میدم

زهرا 1389/05/22 ساعت 10:38

اصلا فیلم جالبی نیست من که خوشم نیومد .ولی خودمونیم وبلاگت باحال بو از این خوشم اومد . میگم میتونی کمکم کنی خوشحال مشم.

من دوسش داشتم
آدرس بلاگت اشتباهه
آدرس اصلیتو بذار برام

درود
من در وبلاگم درباره آزادی در زرتشت و مسیحیت نوشتم لطفا" آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید.
با تشکر[گل]

اسپم نکن رفیق
این دفعه تائید میکنم جوابمو بخونی دفعه ی دیگه اسپم نکنی

mehdi ghasemi 1389/05/24 ساعت 23:58

حتما شباهت فیلم بعد از ظهر سگی و آزانس شیشه‌ای هم اتفاقی بوده. توقعهایی داری از این جماعت!!

تشابه که چه عرض کنم
دیالوگ ها هم همه دزدی بود
اقتباس یه ذره دو ذره نه اینقد آقای حاتمی کیا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد