میشینیم دوتایی تا صب سیگار میکشیم باهم پای web cam

من و دوستم

تا خیلی صبح

6 اینا مثلن

نظرات 9 + ارسال نظر

خب شوما مثل تا نصفه نیمه های شب و صبح بیدار نیستی که به من میگی؟!!
هه... کجای کاری... من هنوزم نخوابیدم... ساعت نزدیک 8... اوله صبحی زده بود به سرم ماشینو برداشتم رفتم کله پاچه خوردم! میبینی تورو خدا!!

نگو
هوس کردم

میگم یه چیزی... یا من خیلی باهوشم یا اصلن به من ربطی نداره!!!
این عکسی که شوما گذاشتی مربوط میشه به ساعت 3 بعد از ظهر دیروز... اما مطلبت مال 6 صبح امروزه و حکایت از چت و سیگار در بامداد جمعه رو میکنه... چرا؟؟؟

اون بعد از ظهر، قبل از ظهر بوده، ویندوزمو تازه نصب کردم ساعتشو سرسری تنظیم کردم
خودمم الان فهمیدم درستش کردم
باهووووووووووووووووووووووووووووووووووش
من اصلا دیروز 3 بعد ازظهر سیستمم مرده بود با چی چیم آن می شدم جلو چش خواهر مادرم سیگار می کشیدم پای وبکم؟
اینجا در و همسایه هم هستن حاضرن شهادت بدن که من تا دیشب سیستمم مرده بود و از شدت بی سیستمی کله مو می کوبیدم به دیوار

تازه یه چیز دیگه... ساعت 6 و نیم عصر هم با فتوشاپcs4 نشستی و تنظیمش و روتوشش کردی!! آره؟

می زنمتا
عکس کاملشو واست میذارم

الف 1389/04/18 ساعت 10:55 http://man4man.blogfa.com

منم دیشب تا صب یه کار گندی کردم
ولی امروز آرامش خاصی دارم...

دلم منم واست تنگیده بود بنفش مهربون...:)
خیلی
همون قضیه ی کنکور بی خاهر و مادر و ایناست...:-s

الف 1389/04/18 ساعت 10:56

لبخندم میادش هی .........
؟!؟؟!!!!؟!؟؟!!!؟!!!؟؟!.....

به من چه... ساعت ویندوزت رو درست کن..
درضمن... این عکس خودت و اون پایینیه که با گیلاسه رو هم با دوربین Canon EOS 350D DIGITAL گرففتیووو میخوای ساعتش رو هم بگم؟

بلدم خودم ازینا

مگه گفتم بلد نیستی!! خب بلد باش... اصلن من باهات قهرم...

عجب خریه
زود زود به چه دلیل قهر میکنی؟
من باید قهر کنم الانا

[ بدون نام ] 1389/04/23 ساعت 10:22

سیگار کشیدن خیلی کار زشتیه!اونم واسه یه دختر!

kiyOOsk 1389/05/21 ساعت 20:44 http://kiyoosk.blogsky.com

صدی انتظار نداشتم مثل بچه ژیگولا که می خوان بزرگ شدنشون رو نشون بدن سیگار بکشی !
من راجبت یه جور دیگه فکر می کردم !!!

من ژیگولم؟
نه
تو چشای من نیگا کن
من ژیگولم؟
آدما اصولا سیگار بکشن بزرگ میشن؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد