من و دردونه هام

My new BanNeR

نظرات 15 + ارسال نظر

شوما خواب و زندگی نداری این موقع شب آپ میکنی؟؟!!
:.
جماعت به من میگفتن بسی اعتماد بنفس دارم و خود شیفته ام!! شوما به من گفتی زکی :))

۱. صب شده بود دیگه که
۲. آدم باید اول ؛خودشو؛ دوس داشته باشه
تو بنر وبلاگش
رو دیوار اتاقش
ببینه حالا این شکلی که هس، باز جای غریبه، خودش ترغیب میشه به خود الانش نزدیک شه یا نع؟
ینی من الان یکیم که اگه یه غریبه بودم جفت پا می پریدم تو بغل الان خودم
اینام واسه خاطر خودمه فقط نه جلب توجه یا هرچی دیگه

مهدی 1389/04/15 ساعت 08:19

عالی شده دختر،دست و پنجت درد نکنه.

برونش که خوبه تا ببینیم درونش چی باشه!!!!!!!!!!

لی 1389/04/15 ساعت 12:55 http://leee.us/

ما خواهان بنر قبلی هستیم . دیوونه خونه با اون بنر شده دیوونه خونه نه این یکی ...
ما منتظریم

بزرگ شده م

نازنین 1389/04/15 ساعت 14:42

کسی میتونه یه داستان کوتاه در ۱۲ کلمه بنویسه؟

همه دوستان وبلاگ نویس عزیزم را به این بازی/مسابقه دعوت میکنم.



مهلت ارسال آثار :۱۵ مرداد ۸۹

ببخشید به کجا ارسال کنیم؟!

آها... یعنی شوما میگی که من باید میپریدم تو بغل شوما؟؟!! استغفرالله!!!
:.
دقیقن... من تو 2 تا وبلاگ قبلترم عکس خودمو گذاشته بودم... تمام در و دیوار اتاقم هم عکس خودمه... اما دوستان بهم میگن نارسیسیسم داری... منتهی من میگم که خودمو دوست دارم. آدم اول باید یاد بگیره خودشو دوست داشته باشه تا بعدش بتونه دیگران رو دوست بداره!

حالا لزومی هم نداره بپری تو بقل من
بقل زیاده
......................................................
من تا حالا بنر وبلاگم عکس خودم نبوده اما تا دلت بخواد در و دیوار اتاقم
اوووووووووووووووف
به منم میگفتن نارسیست یه مدت
دیدن این درد درمون نداره
دیگه نگفتن

وااااااااااااااااای دختر... فهمیدی چی شد؟؟
هم رشته ای هستیم... منم مهندسی کشاورزی- باغبانی میخونم. دانشگاه شیرازم.

ااااااااااااااااااااااااااااه

درود
من اگه جای تو بودم عکست با گوشواره گیلاسی ها رو می ذاشتم . نمی گم بد شده ها
اما یکم تصنعی شده
با برنامه قبلی از خودت عکس گرفتی لبخندت لبخند همیشگی که من عاشقشم نیست .

هیشکی منو دوس نداره :(

این ااااااااااااااااااااااه که نوشتی فکر کن منظورت اینه که دانشگاه شیراز هستی!!! عجبا
نترس بابا... لو نرفتی!!! من تازه سال 2شدم!

نه شیراز نیستم
لولو هستی شما که بترسم؟!
من دارم میرم ترم 12 :)

خوب... دیگه ؟؟؟؟...؟؟..؟؟

گربه ایتالیایی 1389/04/16 ساعت 20:35

وااااااااااااییییییییی
وبلاگت چه با حال شده خانوم بزر....
دلم برای تمام بچه ها تنگ شده
موفق باشید

این که همش خراب شده!!
عکسا نیست ....!!
یکم رسیدگی کنید!مگه حق با مشتری نیست؟

الف 1389/04/18 ساعت 10:52 http://man4man.blogfa.com

آخی مبارکه مبارکه
میبینم که صفا دادی اساسی
کاغذ دیواریه دوونه خونه رو عوض کردی
ای باباااااااااااا
چه من خرم فقط جمعه ها آن میشم...از همه جا بی خبرم:-s

هی
محبوب

علیرضا راد 1389/04/20 ساعت 15:09

برای پست Let me to be MySelf, plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
کج را رج می‌گویند تا راست بنماید؛ مانند اتویی که به لباس ژنده می‌زنند

سلام
چه صمیمی
چه خوش آب و رنگ
قشنگ من شاد باشی شاد و
بشکن یه دست و مست و سر خوش

آبجی برو بالا به سلامتی خود خودت فقط و بس و تمام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد