آقا داداش و آبجی خانمها برگشته اند از غربت

نشان به این نشان که جایِ مسواکم تنگ شده توی جامسواکی

تازه، مسواک زاپاس پری سا هم که مو نمی زند با مسواک الی

عجالتا قصه ها داریم تا سر پاییز

نظرات 16 + ارسال نظر
بهشب 1389/04/07 ساعت 14:49 http://behshab.blogsky.com/

خبر نیکی است

مهدی 1389/04/07 ساعت 15:33

منم هر سال سه ماه تابستون که این دانشگاهها تعطیل میشه همین فیلمو دارم .ما که حداقل سی چهل باری تو این سه ماهه به هم میپریم ،شما رو نمیدونم.
بد دردیه ...

خوب دردیه برای من اتفاقا!

اینم جای شکرته؟

چشم و دلتان روشن

مهدی 1389/04/07 ساعت 16:45

دیدن داداشا خوب دردیه ،ام امان از این کمبود جا !!!
بابا ما دونفری تو خونه جامون نمیشه حالا دو نفر دیگه هم بیان ببین
چه شیر تو شیری میشه!

چشمت روشن.

. 1389/04/08 ساعت 11:36 http://ccu-cinema.blogsky.com/

شما چه فکر می کنید؟
در سی سی یو سینما
ویژه ندای جوان

هیچی

چارلی 1389/04/08 ساعت 18:58 http://charlli.blogsky.com/

سلام
ای کاش فقط جای مسواک بود.
ولی لذت دیدن آقا داداش و آبجی خانما به همه ی جا تنگی ها می ارزه

محبوبه جون 1389/04/09 ساعت 12:01

اینکه من هر موقع کانکت میشم اولین آدرسی که تو address bar وارد میکنم آدرس اینجاست اگه اعتیاد نیست پس چیه؟هوم؟

وای
عزیزمـــــــــــــــــی :*

اشتباهی مسواک پری رو بزنی باحال می شه
کرما هنک میکنن چون اسلحه فرق کرده

:))

اما ما اینجا غصه‌ها داریم...

Meghyas 1389/04/10 ساعت 23:37

...divooneye in divoone khoone shodam

جان

همون معتاده 1389/04/11 ساعت 10:37

این عددا که پایین نوشته،که هنوز نتونستم بفهمم تهش چنده،از 45 تا 1شو دیشب خوندم.به قاعده ی 3 ربع ساعت همه جارو "بنفش مهربون" می دیدم.
...
درسامو اینجوری می خوندم الان کمه کم وزیر ارشاد بودم...!

دلم،چند وقتیه یه دوست جدید میخواد.مثل من...مثل "تو"...
حیف که آدم نمیتونه فقط با خودش دوست باشه...

من متولد مهرماه 68 ام.
از همه ی 3 سال از خودم کوچیکتر ها بدم میاد.
کاش فقط تو این 1 مورد مثل من نباشی.
+محبوبه+

بعضی وبلاگها هستند در زندگانی
که آدم از 1 تا تهشم که بره باز کمه
بعد من الان ینی یکی از این وبلاگ غریبه هام که آدما دوس دارن تا تهش برن؟
...
اتفاقا من از هیچ 3 سال کوچیکتر از خودم ای بدم نمیاد. دوسشونم دارم!
+من+

آخ جون
پس من یه کنکور دارم.از اون ضایعاش.
کاردانی به کارشناسی میگن چی میگن بهش...
اونو بدم بعد میام با هم دوس بشیم.:-xxxxxxxxx

یه عالمه دوستت دارم.

بشین زندگیتو بکن بابا
چیه هی کنکور کنکور

سلام دوستم
یادم رفت دعوتت کنم
وبلاگ منم خواستی بیا
نخواستی هم همینجوریش عزیزی
عف نداره

چقد وبلاگتو دوس داشتم دختره

یه محبوبه 1389/04/11 ساعت 20:59

دوستم
من انقذه سوالا ازت دارم...
یکیش این که مهندسیه کشاورزی گرایش باغبانی نقشه برداری واسه چیشه!!!؟؟؟
دو اینکه پریسا خواهرته یا هم خونت؟:-؟
سه اینکه یه وقت به روز نکنی ها...جون تو ناراحت میشم!
نه به اون که یه هو ۲۴ اسفند شونصد تا مطلب گذاشته بودی من دیشب پدرم در آمد.
و هوار تای دیگه..........
یادم نمیره چقد گلی:-*

یک: برای تسطیح زمین و کرت بندی و اینا نقشه کشی لازمه
دو: پری سا دوست خانوادگی ماست که اینقد زیاد زیاد میاد خونه مون که وقتایی که خواهرام میرن دانشگاههای خودشون، پری سا جورشون رو میکشه
سه: یعنی تا اسفندم رفتی؟!
تو ام گلی
کلا هر گل یه بویی داره!
.....................................
ادت کردم یاهو
بجواب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد