اجسام از آنچه شما در عکس می بینید، خوشمزه ترند

یک جفت بهشت کوچک، منگوله ی گوش هایم

ببینم تابستونا، گوشواره گیلاس یادته؟

نظرات 26 + ارسال نظر

ههه!...خل بازیای بچگی یادش بخیر!کاش اینجا دنیای آدم کوچولوها بود و همه بچه بودن!اونوقت همه بی غل و غش بودن!گاهی وقتا آدم مجبوره چ کاش هایی بگه...هیییییی...
بهم سر بزن اگه عشقت کشید!

بفرما!!

شماره تلفونتو بدهه !

چیه؟
میخوای ثابت کنی خودت استامینوفنی؟
یا اون عمری ایده هاتو می دزدیده؟

360 1389/04/01 ساعت 02:49

ما بالاخره نفهمیدیم این خال گوشه لب، سمت چپه یا راست؟
یسار یا یمین؟!!!

بابا
این از تو آیینه گرفته شده!
خودش سمت چپه
اینجا راست شده دیگه خوب

معلومه رسیدی!

ها نه

لی 1389/04/01 ساعت 05:32 http://leee.us

به قول یکی از دوستان :
افراد از آنچه که در فیس بوک نشان می دهند تنها ترند..

مینا 1389/04/01 ساعت 07:56 http://manbiiito.blogfa.com

به به

مهدی 1389/04/01 ساعت 08:47

"نصف صورت یه خانوم وبلاگ نویس خوش ذوق که قیافه خودش از گوشواره های گیلاسی گه به گوشش انداخته خوشمزه تره."
من اینو تو عکس دیدم.

بیچاره گیلاس ها

علیرضا راد 1389/04/01 ساعت 19:50

فیس بوک== پیام

وای این تویی؟

kiyOOsk 1389/04/01 ساعت 23:44 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام همکار .
چه آینه کثیفی !

کدوم کار؟
دلش میخوات کثیف باشه

آزاد 1389/04/02 ساعت 13:03

بهشت لباته یک جفت لب، بهشت چشاته یک جفت چشم بی خیال منگوله.

مدیر وبلاگ دیوونه خونه من
شما به نظرسنجی نشریه ندای جوان دعوت شدید
مراجعه به سی سی یو سینما

فکر کنم اینم بکیم بد نیست: " اجسام از آنچه شما در عکس می بینید، خوشگترند!!!!! "

!

یه چیز یادم رفت بگم:جریمت نکنند آخه اینا نامردا خلافیا رو سنگین می نویسند!
ما توانش رو نداریم ها

به به !نصفه شبه برو بخواب!

نمیاد خوابم

الان هم بیداری؟ یا خوابت امده!

بیدار بودم
پای سیستم نبودم!

پس هنوز هستی به گروم هم بیایید

نمی خوای بپستی رفیق؟

نازنین 1389/04/06 ساعت 09:24

سلام
تو کی زنگ زدی من جواب ندادم؟!!!
شماره منو که یادته؟
آخرش ۱۵۲۳ داره

دو هفته پیش
دارم شماره تو

آرمان 1389/04/06 ساعت 13:09

هه!
مطمئنی دلیل گذاشتن این عکس دقیقا گیلاسه و نشون دادن صورت آرایش کردت نیست؟! همه مثل بعضی مخاطبات نادون نیستن که تا عکس رو دیدن به معنای ظاهری و کاذبت توجه کنن دختر -- یه ذره دقت اگه بکنی خوب متوجه میشی بعد از بردن مقداری لذت از همین تصویر ناقص شروع به کامنت نوشتن کردن --
یه رهگذر نیستم.خیلی قبولت دارم، ولی کنارش باید بگم به اندازه ای خوب و فعال و با مطالعه هستی که برای بیشتر نشون دادن خودت نیاز به این کارای مسخره نداری-- باور کن!

دقیقا هدفم نشون دادن همه ی چیزای تو این عکس بود جز گیلاس ها
آخه تو دنیای واقعی هیشکی بهم توجه نمیکنه
منم حساس

موسا 1389/04/07 ساعت 05:17 http://dirya.blogsky.com/

بعضی عکسها حرف ندارند>> http://dirya.blogsky.com/

ایهام داشت جمله ت!

یادش بخیر

داداشت درکت می کنه وغیرتی نمی شه
اصلن روسریتو خودم ور می دارم

دو تا تلپاتی :

1. من هم دارام nikel back گوش می دم و تو هم
2. از گیلاس تو شعر آخرم گفتم برو بخون و تو هم به گوشت

هر کی ناشادت کنه جیگرشو جر می دم آبجی حالا
این لبخدتو کشش بده تا هزار سال نوری دیگه

قربونش بشم

حامد 1389/04/12 ساعت 03:21

جالبه!!
می گی تو دنیا کسی بهم توجه نمی کنه!
یعنی فک می کنی با این ژست بهت توجه می شه!
نه داداش ۹۰درصد این ۲۳ نفر واسه چیزه دگه واست کامنت گذاشتن!
واسه جلب توجه می تونی کارای زیبا تری کنی!
از طرف یکی که تورو زیر نظر داره

بابا
من اصن واسه همون 90 درصده این عکسه رو گذاشتم
دوس دارم آدما واسه چیزای دیگه واسم کامنت بذارن
زوره؟!

جوابات به کامنتای بی خودی بی نظیرن
نمی دونم چرا اینا فک می کنن زن بودن خودش پورن
عاشقه عکستم
و بیشتر جوابات به اونایی که نشون میدن اونی که نستن
عکست بی نظیره خوشگل و جذابه
هم خودت هم گیلاسات :*

آخ
عزیزمی

تراموا 1389/05/30 ساعت 00:28

جدی چند تا پیشنهاد بهت شد بعد این پست؟!

آی کثافت

من اصن کلا آدم محبوبی بودم قبل از این پست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد