کودک درون ناخلف من

من چه نسبتی با کودک درونم دارم؟ 

مادرش نیستم قطعا 

کودک درون من پسر 5 ساله ی بی تربیتی است که هرچه می گویم نشسته کارت را بکن، نیشخند می زند که "سرپا باحال تره"

نظرات 5 + ارسال نظر
لی 1389/03/30 ساعت 00:05 http://leee.us

کودک درون من هم

علیرضا راد 1389/03/30 ساعت 00:42

ترجیح میدهم رها باشم در یک اتاق ۲*۲ با یک سوسوی نور غریب که او هم مثله من به دنبال رهایی است.اما با اجبار مجبور میشود رهایی اش را صرف روشن کردن بخشی از خاطرات من بکند که در تنهایی زیبای من جسته گریخته به آنها فکر میکنم. اگه با کودک درونم دست به گریبان بشم تو تنهاییم
بهش سیگار میدم و خودم میرم چایی میذارم........

میگن بچه تا 7 سالش بشه امیره گیر ندین!!
ایشالا بزرگ شد از پوستش بکشید بیرون...!!!

۳۶۰ 1389/03/30 ساعت 01:38

لاستیکیش کن
بعد ولش کن بره جفتک بندازه
حداقلش خیالت راحته که جایی رو کثیف نمیکنه =))

مهدی 1389/03/30 ساعت 22:35

به قول قزوینیه : من هر چی گشتم این کودک درونمو پیدا نکردم ! کسی نمیدونه کودک درون من کجاست؟
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد