من با دو واسطه شاگرد انیشتین ام.

من کامران نجف زاده رو دوست دارم. با این حساب با یک واسطه طرفدار احمدی نژاد ام.

آقا دایی من که عمری معلم سرخونه ی همه ی بچه های فامیل بود شاگرد دکتر حسابی بود، ایشونم شاگرد انیشتین.. بنابراین با این حساب بنده و کل بچه های فامیل با دو واسطه شاگرد انیشتین ایم.

آخر زمون یعنی طرف بیاد به شاگرد انیشتین بگه چرا فلان آدمو دوس داری؟ خاک تو سر خائن وطن فروشت کنن!

پ.ن1: آدم مامان باباشم باید عاق کنه اگه طرفدار احمدی نژاد باشن؟

پ.ن2: آدمی که با دو واسطه شاگرد انیشتینه، باید فیزیکشو کنکور 0 درصد بزنه تو دانشگام بشه 11 با کلی ارفاق؟

نه انیشتین منو فیزیکدان کرد، نه احمدی نژاد تونست ازم یه گوسفند رام و نفهم بسازه. آدما خودشون اند، بدون انیشتین و احمدی نژادی که به دمشون آویزون باشه.

نظرات 15 + ارسال نظر
لی 1389/03/20 ساعت 12:42 http://leee.us

ای با کلاس...
ای شاگرد شاگرد شاگر انیشتین ...
البته ریاضیت بد نیست . اون فرموله رو خوب اومدی ...

جیغ 1389/03/20 ساعت 14:29

من که با هیچ واسطه ای به هیچی نمی رسم چی بگم؟

تو با چند واسطه ی ناقابل دختر حوایی

حسین 1389/03/20 ساعت 15:21 http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

سلام
چه مهربون

محمود 1389/03/20 ساعت 17:15

معلومه همینجور سر هوا حرفی میزنیا.قبلی که الکی چسپوندی به این که از کجات در آوردی این یکی را هم انگار نمی دونی که انیشتین هزار بار تکذیب کرد که حسابی شاگردش بوده بیا این لینکش بشین بخون..من عصبانی نیستم ..من به صدق گفتار اهمیت میدم خانم
نامه انیشتین درباره تشرف به مذهب حقه شیعه | Iranian.com..
بعد نشینی بگی انیشتین به دین شیعه مشرف شده ها .ذقیق بخون دخترخانم

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه البته

kiyOOsk 1389/03/20 ساعت 18:56 http://kiyoosk.blogsky.com

ایول پس من یه جورایی دارم به انیشتن کامنت میدم ؟؟!!!

شلوغش نکن دیگه حالا!

مهدی 1389/03/20 ساعت 22:46

اگه اینجوریه که شما میگی منم دانشگاه شاگرد دکتر گویری بودم اونم شاگرد پروفسور حسابی و ... بالاخره هم کلاسی میشیم .
فقط این وسط یه مشکلی هست که من فیزیک خوندم ولی همکلاسیم مهندس کشاورزیه!
ولی در مورد احمدی نژاد هر گونه ارتباط و طرفداری رو شدیدا تکذیب میکنم.

آدما خودشون اند
بدون انیشتین و احمدی نژادی که به دمشون آویزون باشه

serendipity 1389/03/20 ساعت 23:42

معلومه کاملا که خییییییییییییییییلی ناراحتی ازین که الکی الکی خودتو به انیشتین چسبوندیااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدایا به همه شفای عاجل عنایت فرما مخصوصا به کسایی که معنای اسمشون دور سرگردانده شده باشه.
"آمین یا رب العالمین"

آمین

تو خود خالق دنیای خویشی.آنچه می بینی پنداری است برای یادگیری تو همشهری جنوبی

کی گفته دکتر حسابی شاگرد انیشتین بوده؟

من

رضا 1389/03/21 ساعت 09:29

بحثی نیست که آدما خودشونن. البته بهتره بگیم آدما باید خودشون باشن چون حداقل خیلی ها از جمله ماها از فرافکنی بدمون نمیاد!!!
راستی یاغیگری مثبت یعنی یه فاصله گیری منطقی و مثبت از اون چیزایی که نه الزاماً به درستی مرسوم شدن.

همیشه شاد و سرحال باشی رفیق.

من هم کامران نجف زاده را دوس داشتم؛ قبل از زمانی که 20 و 30 هنوز 20 و 300!!!! نشده بود.
هر آدمی معجزه خُداست؛ چرا مسحور دیگران باشیم. سعی کنیم خاکستری ببینیم آدمها را.

ثابت کن دکتر حسابی شگرد انیشتین بوده؟

ثابت کن نبوده

سلام.با یه مطلب جدید بروزم.بیای خوشحال میشم.[گل]

!

من دانشجوی فیزیکم.شما کشاورزی!!!
روزای اول که تازه پایه بوقی بودیم و می خواستیم خودی نشون بدیم کمترین سوالمون درباره شاگردای انیشتین بود و اینکه دکتر حسابی هم بوده یا نه؟جواب هم " نه "
حالا تو ثابت کن که بوده!!
از نظر من هیچ جوری شاگرد شاگرد شاگرد انیشتین نمی شی!!

برو بابا
حسوووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد