من رو نزائیدن. من رو آفریدن!

می فرمایند: "خانوم شما رو نزائیدن، شما رو آفریدن! خدا شخصا شما رو با زنبیل از تو آسمون نزول فرمودن روی زمین"

جنبه ی تحقیری داشت این جمله نه تعریفی!

جای اینکه ناراحت شم قهر کنم رومو برگردونم مشت بکوبم رو میز، نیشمو واز کردم تا اینجا ( ) گفتم "متشکرم"

این مربوط به لهیدگی بعد از یه جلسه ی انرژی بگیر یه پروژه ی کارشناسی ارشد روانشناسیه. که نتیجه ش این شد که من رو نزائیدن، من رو آفریدن! اگه حال داشتم با ریز جزئیات تعریف میکردم داستان چی بود. هروقت یه نامه فحشی به بالاترین زدم واسه بستن بی دلیل آیدیم، اینم تعریف میکنم. (خدایا چرا اینقدر مبتذل شده م این روزها؟)

نظرات 7 + ارسال نظر
عموفیروز 1389/03/12 ساعت 01:09

کلا جدیدا خیلی عصبانی شدی.
قبلنا آرومتر و مهربونتر بودی.
پستات هم آدمو یاد آرامش های کوچولوی توی زندگی خودش مینداخت.
الانآدم باید چشاشو نیمه باز کنه پستاتو بخونه که نکنه یهو بزنه همینطوری الکی و بیربط بهش فحش داده باشی.
البته منظورم این نبود که فحشات الکینا.
منظورم این بود که کلا عصبانی شدی.
آروم باشی راحتتریا.
مثلا به همون مورد علاقت فکر کن. ازین کشایی که به پا میبندن و از بلندی میپرن.
به همان رنگ قررررمز کفشات.
یا به همون ADSL تویهمون مزرعه.
اگه اشتباه نکنم لواشک و همه و همه ی اون آرزوهای دوست داشتنی.
.
.
.
ببین خودم میدونم اینایی که گفتم اصلا به من مربوط نیست و من یه احمقم که دارم این حرفارو میزنم و همه فحشایی که قراره بهم بدیرو میدونم.
تو فحشم نده.

خدایا
چرا همه فک میکنن من خنجر دستمه موقع تائید کامنتا؟
I swear منم آدمم بابااااا :(
----------------------------------------------
یه مدت طولانی تره که عصبانی ام
داره میره تو یک سال
یکی درم بیاره از این حال :(

لی 1389/03/12 ساعت 04:33 http://leee.us

دوست عزیز نامه فحشی از شما بعیده ...
راستی خواستی نامه به بالاترین بزنید از طرف من هم چند تا فحش بهشون بدید...
ممنون.

شرمنده
نامه ی فحشی از من بعیده!

خودت باش نیازی نیست کسی درت بیاره اگه شرایط بذارن خودت در میای

فقط بیشتر مواظب خودت باش
الان خاطرت واسه داداش عزیزتره
دلیلشو هم نمی گم

یا حق

خیلی منطقی بود این حرفت
شرایط حواسشون پرته
من دارم درمیام از این حال

شما خاطرت همیشه واسه ما عزیز هس
دلیلشم میدونی!

لو دیریا 1389/03/12 ساعت 10:06

همیشه چیزای خوب بیشتر از چیزای بد نیست یا برعکس
مهم اینه که در عین مبتظظظظظظظظظل (معنی مبتذل صدی رو نمیده هااااا )‌ بودن یه کتونی صورتی خوشمل داری مثل این کفش آجری من می بینیش که ...
تازه یه دیوونه خونه یاسی یواش داری که توش ذهنیاتتو با دست خط خوب می نویسی و یه کامنت دونی یاسی تند داری که آجی فک می زنه حالا فک نمی کنی این انرژی گرفته شده تو به این چیزا می ارزه !

تنها نقاط انرژی دهنده این روزها اجزای ثابتی اند مثل تو، کتونی های صورتی، دیوونه خونه ی من و خیلی چیزهای دیگه که تو نمیشناسیون

درضمن
خاطرتو میخوام

سلام
خیلی مطالبتون خوندم حتی چندین بار.. .بعد به خودم گفتم چیزی که ازاین مطالب دستگیرت نمیشه.بیکاری چنددفعه میخونی.بازم فکر کردم با خود گفتم اینم یک سلیقه شخصی مدیروبلاگه زنده باشید بزرگوار.سپاسگزارم




۹۰ درصد آدمای اینجا عموما چیزی دستگیرشون نمیشه
اون 10 درصدم نصفشون هی میان که یه چیزی دستگیرشون بشه
و نصف دیگه شون با اینکه میدونن چیزی دستگیرشون نمیشه بازم میان!

مهدی 1389/03/14 ساعت 01:09

امروز گند زدم به زندگیم.
برا همینم اصلا حوصله نوشتن ندارم.ترجیح میدم بیشتر بخونم.

از اون وقتی که وبلاگت رو دیدم این اولین باره که خیلی خیلی نافرمی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد