Lose my Lost


نـــَــــع

آر یو کدینگ می؟

فاینال سیزن و درد. فاینال سیزن و مرض

به همین راحتی یعنی لاست باید تموم شه؟

الان؟ تو این بحران روحی من؟

مگه الکیه؟

جواب احساسات منو کی میخواد بده؟

خدایا منو بکـــــــــــُـــــــــش

نظرات 8 + ارسال نظر
لی 1389/03/07 ساعت 19:50 http://leee.us

به چیزی که دل نداره دل نبد . دل بستی این شد ...

دل داره
از تو بیشتر

این نظر من هست در جواب عربی که میگوید ما همه با هم برادریم و همه مسلمانیم و بیاید خلیج فار را خلیج مسلمانان بنامیم

به این آدرس بروید و شما هم نظر بدبد

http://www.persianorarabiangulf.com/index.php

در ضمن هر سوالی در مورد لاست دارید از من بپرسد !!!!


Why Arabs are so stupid why are always the right side
Iranians are great people and a proud and pure Aryan race and the children of Cyrus the founder of human rights of our Arab brothers do not no why every time you want to change the name Persian Gulf to speak these words to tell a lie that we all surrendered with Bradrym ?
I am an Iranian and I am not Muslim and Arabic with no brother I am not the world should know that Iranian nation separate from the government might like to have their trade with the Arabs have their own dreams and be brothers, but the Iranian people are patriotic and No Arabic do not agree to the brotherhood
Do not forget that most Arabic countries did not exist until 100 years ago, then close your mouth and in the desert to look for locusts
The old Gulf and Persian Gulf has been to the Persian Gulf will remain forever
This poll does not require

چه ربطی به پست من داشت کامنتت؟
لازم نکرده بذارین خون گریه کنم

مهدی 1389/03/07 ساعت 23:58

حیف که من خدا نیستم والا بلافاصله درخواستتو اجابت میکردم!

پریسا 1389/03/08 ساعت 02:06

منم بکش خدااااااااااااا.... من لاست می خوام

خدا بیامرزدت.

میلاد 1389/03/08 ساعت 10:41

جالب می تونه باشه رابطه روح تو با لاست..!!

رضا 1389/03/09 ساعت 08:35

از شاه و گدا هر که در این میکده ره یافت
جز خون دل خویش به پیمانه ندارد؟
(بختیاری)

پی زندگی رو بگیر دختر، چه وقتِ خودْ مرگ خواهیه!!!!؟

سینا 1389/03/09 ساعت 11:47 http://koormaal.blogspot.com

ببین این اگه تموم شد friends رو نگاه کن
خانواده برده راضی بوده (به لحجه لاری)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد