دماغ سربالا

من مدل چسبونکی یک دماغ سربالای متشخص ام.

نظرات 19 + ارسال نظر
ایما 1389/02/26 ساعت 19:56 http://nokia5700.blogsky.com/

سلام به نظرم دماغ اینطوری درست نمیشسه بدتر بزرگ میشه راستی با تیبادل لینک موافقی؟حتما بیا بهم بگو

دستت درد نکنه
چه روحیه میدی تو
---------------------------
من همینجوریش نصف دوستام باهام قهرن سر همین تبادل لینک
تو دیگه قهر نباش!

من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم !!!

به دماغ سر بالات گرفتاتر شدم !!!

زهرمااااااااااااااااااااااار
=))

مهدی 1389/02/26 ساعت 20:32

عالی شده...

میاد بهم؟

مهدی 1389/02/26 ساعت 22:31

اگه یه خورده کمتر بدیش بالا توپ توپه.

دماغ خودمو بیشتر دوس دارم

س ل!
دماغ گنده ات را عمل کرده ای / با قلبت که کوچک است / چه می کنی؟!
حظ بردم از وبلاگ تان. قبلا خوانده بودم تان؛ یحتمل.

متشکرم :)

کیمیا 1389/02/27 ساعت 02:37

با اینکه با نگاه کردن به قیافه ها اصلا متوجه بینیشون نمی شم اولین بار که عکس شما رو دیدم بنظرم رسید که:چه بینی قشنگی؟!حالا این چه بلایی بوده سرش آوردی؟!!!
دیگه برای تمیز کردن ساحل (شلوار جین پوشیده) نرفتید؟

سلام
چی چی و چه بینی قشنگی!
با چسب این شکلیش کردم!!
اتفاقا جمعه دوباره بچه ها میرن ساحل رو تمیز کنن
با شلوار جین و میکاپ و لباس مهمونی!

امیرسالار 1389/02/27 ساعت 02:46

مبارک باشه...تنوع دیگه خووووبه

کیمیا 1389/02/27 ساعت 14:13

الان که با چسب بی ریختش کردی رو نمی گم .منظورم اون عکس قبلی ات روی دیوار اتاقت وعکس توی شناسنامه ات بود.
(حالا این چه بلایی بوده سرش آوردی؟!!!)اینو نخوندی؟
ـشما نمی ری؟

اون عکس پروفایل رو ببین تا بفهمی چقد قشنگه دماغم!!!
دلت خوشه ها!
نه من نمیرم
تو شلوار جین راحت نیستم
حوصله هم ندارم 6 صبح ده کیلو آرایش کنم تیپ کنم واسه آشغال جمع کردن و عکس یادگاری گرفتن با آشغالا
بدعکس هم هستم تازه!
میشینم اتاقمو جمع میکنم مامانم دعام کنه!

کیمیا 1389/02/27 ساعت 14:39

ا)خیلی کار بدی می کنی که نمیری.می تونی با شلوار کردی و بدون آرایش بری تا لذت بیشتری ام ببری.
۲)همهء آدمایی که بینی های قشنگ دارن خودشون نمی دونن خوشبختانه.شمام یکی از همونایی.
۳)به قران ,آشغال جمع کردن مهمتر از اتاق جمع کردنه.زمین و زمان و خاک و باد و آب و...همراه مامانت دعات میکنن.منم دستاتو میبوسم
4)حیف اتاق بهم ریخته نیست؟
5)......(این شماره رودوستش نداری)
6)اگه بری برات اون شعر خوشمزه رو ایمیل میکنم.برو. خوب.

۱- شلوار کردی ندارم وگرنه میرفتم
2- بابا دماغ من زبانزد خاص و عامه تو گوشتکوبی! چی میگی واسه خودت؟!
3- بله میدونم منتها اگه این کار نمادینه، یه بار، دو بار، سه بار، نه هر هفته! اگه هم واقعیه که چرا فقط پارک ساحلی پاتوق شده؟ ساحل که فقط اینجا نیست. کلی ساحل کثیف تو بندر هست. اگه هم قرار به زمین پاکه، بندر که فقط اینجا نیست. تمام بندر کثیفه! من نمیفهمم دلیل این اصرار و تداوم این کارو. درسته که هر شهروند شهردار شهر خودشه اما نه اینقد!
4- اوممم مرتبه الان
5- چرا. بنویس
6- نمیرم ولی تو بفرست!

منم یه دونه از این خالا که تو داری دارم سمت چپ:دی !

واااااای
خواهـــــــــر
کجا بودی این 23 سال؟

مهندسی شدی واسه خودت
ویزیتت چقده؟

بذار قلمیش کنم
قیمت نهایی رو اعلام میکنم

kiyOOsk 1389/02/27 ساعت 22:03 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام صدی .
بعله !!

میلاد 1389/02/28 ساعت 10:59

مبارکه....

می گم یه مطب بزن بلکه بقیه رو هم متشخص کردی.

اخ 1389/02/28 ساعت 14:53

با دماغ سربالا می شه اعتماد به نفس پیدا کرد..حتم میدم بد قواره ای.حداقل اون مگس جنوب شرقی لبت را بر می داشتی

من دماغم در حالت عادی به گوشتکوب شبیهه تو عکس پروفایلم موجوده
ما که دماغ قشنگ نداریم باهاس زور بزنیم یه چیزی پیدا کنیم باهاش معتمد به نفس شیم. سخته وا
اوهوم بد قد و قواره م
عاشششششق این مگس جنوب شرقی لبم ام

بهت میاد ، چسب رو میگم
چیکار این دماغ داری ، دماغ به این خوبی ، بزرگی ...
حالا این چسبها رو چند میدی ؟

دونه ای سیصد تومن
قابل شمارم نداره!

نظری در مورد دماغتان و سمت و سو و جهتش ندارم . اما از خواندن کامنتی که در بلاگم گذاشتید لذت بردم و ممنونم.

دماغت سر بالا شده ولی تو در مقامی نیستی که تشخیص بدی متشخص هستی یا نه
انسان متشخص دماغشو چسب نمی زنه
تازه اگه یه موقع دچار کمبود محبت و عدم اعتماد به نفس شد و بینیشو عمل کرد از چسب های مخصوص پوست که ضد حساسیته استفاده می کنه

بله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد