واقعیت رو باید پذیرفت. پسر پولدار با حوصله ی نفهم به یه دردهایی میخوره که صد تا پسر چس کلاس بی حوصله ی بداخلاق بی پول روشنفکر فهمیده نمی خورن.

.......................................................................................................

لیموزین باهاس سیاه باشه. سیاااااااااه

دستای کثیفتو بچسبونی به شیشه های سیاه براقش ببینی آدما اون تو چقد عجیب ترن

لیموزین سفید یه چیزیه تو مایه های پراید هاچ بک سبز پسته ای

.......................................................................................................

بچه هه میره پیش معلمش میگه: "اجازه خانوم؟ ما عاشق شما شدیم میخوایم باهاتون رابطه برقرار کنیم"

معلمه میگه: "برو ببینم حوصله ی بچه ندارم."

بچه هه در حالیکه کلی دلش شکسته بغض میکنه میگه: "جلوگیری میکنیم خوب"

نظرات 5 + ارسال نظر

۱ - مسخره است
۲ - خیلی با معنی و زیبا بود
۳- فوق العاده بود . . خیلی زیبا ..

میلاد 1389/02/25 ساعت 11:29

من اگه جای اون معلم بودم قبول می کردم...

گناه داره خوب..‍!

خوندمت.
باحال بودی.
دلم خواست لینکت کردم.

مهدی 1389/02/25 ساعت 16:15

اولا بگم اون آقا مهدی که نظر اولو داده من نیستم.
دوما پسر پولدلر با حوصله نفهم نداریم .چون پسر پولدار با حوصله نفهم نمیشه! اگرم پسر نفهم باشه پولدار و با حوصله نمیشه!
من که پراید هاچ بکو به لیموزین ترجیح میدم.(چون عمرا نمیتونم لیموزین بخرم).
معلمه هم اگه عقل داشته باشه باید قبول کنه...!

اگه خواستند جلوگیری کنند و اون (چیزه) گوشه نداشته باشه چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد