چار تا مانتوی دو تا پست پایینی خاطر شریفتان هست؟

یکی اش را پریروز یک دوست قدیمی به بی مناسبت ترین مناسبت دنیا برایم هدیه خرید!

چشمهایم گرد شد گفتم "وبلاگمو خونده بودی؟" 

گفت "نه!"


نوستالژیکم ورم کرد با شنیدن صدای مودم موقع Dial up connection !

حتی بعضی وقتها به روز ترین لب تاب دنیا هم باید صدای Dial up connection بدهند.

و شیک فروشی ته یک مجتمع تجاری گنده باید گرامافون داشته باشد.


پ.ن1: لب تاب مال خودم نبود که پزش رو داده باشم. مال کسی بود و الان یواشکی دارم دیال آپ با لب تابی که بصورت دزدی قرض گرفته م به روز می شم.

پ.ن2: آدم هر چقدر بیشتر احساس گنده گی بهش دست بده، بیشتر هیچی نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی 1389/02/16 ساعت 23:03

خوش به حالت با این دوستات با حس ششم قوی!
در مورد پ.ن ۲ هم فکر میکنم آدم کلا هیچی نیست چه با احساس گندگی کمتر یا بیشتر!!!

خدا شانس بده!!


البته یه چیز دیگه هم هست ولی بگم پررو میشی!!

لی 1389/02/16 ساعت 23:25 http://leee.us

یه روز به خودم گفتم که کوچکترین آدمها اونائی هستند که خودشون رو خیلی بزرگ می بینند...

سلام دوست عزیز

وبلاگ خوبی داری که امیدوارم با این وقتی که روش میذاری پربار تر بشه.

دیدم بد نیست یه سر به وبلاگ من بزنی و مطلب آخرم رو ببینی. مطمئنم که ازش استقبال می کنی

منتظرم

اسپم نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد