ندیدبدید بدبخت مفلوک

من ندیدبدیدم

اگر پولدارتر بودم، آنقدر ندیدبدید بازی در می آوردم که خود خدا هم حالش بد بشود از این شاخی که به من خر داده

دلم چار تا مانتوی جدید می خواهد (غیر از این سه تایی که امروز خریدم)

با یک کف پاشنه بلند صورتی جیغ و یک مشکی ورنی (غیر از آن کفش جدیده ام که یک هفته از خریدنش می گذرد.)

و یک جعبه ی چوبی (سه برابر جعبه ی الانم) پر از خنزرپنزرهایی که وقت های خوشحالی باید به خودت آویزان کنی توی آینه برای خودت خوشحالی کنی الکی

دست کم سه تا شال یا روسری جدید

یک گرامافون راست راستکی، نه اینی که صداش در نمی آید و هی زل زل نگاهش میکنم و بابا مسخره ام میکند میگوید صدایش را بلندتر کن بشنویم ما هم.

با یک ماشین! که شبها توی جاده باشم، روزها پارکش کنم جلوی در خانه ی آقای مجلل، هی بسوزد حسودی اش بشود حرص بخورد که چرا ماشین دسته گل اش را یک ماه پیش فروخت.

با خیلی چیزهای دیگر که فعلا رویم نمی شود بگویم.


Check Previous post too

نظرات 8 + ارسال نظر
لی 1389/02/13 ساعت 02:29 http://leee.us

سلام
پست های قبلی که هیچی ، بعدی ها رو هم خوندم ...
چقدر شما راحت برای خودتون لباس می خرید .
دهانم سرویس شد تا یک دست لباس برای خودم خریدم این آخری ها ...

نازنین 1389/02/13 ساعت 09:53 http://avang79.blogsky.com

بترکی دختر!!!
چه قدر خرید میکنی؟! این پولها رو از کجا میاری؟
برو سر کار تا بدونی چقدر پول در آوردن سخته.
اون وقت اینقدر مانتو و روسری نمیخری
مثل من میری پس انداز میکنی تا ......

بیچاره مامان و بابات از دست تو چی میکشن

من دستم توی جیب خودم هم که بود خرج و برجم همین شکلی بود
میری سر کار خودتو می کشی پولاتو پس انداز میکنی شب مثل جنازه میرسی خونه صبح زود دوباره مث دیروز
دلتم خوشه پول تو حسابت داری؟
اینقدی که من با اون حقوق زیر 100 هزارتومنم بهم خوش گذشته شماها با ماهی 500 هزارتومنم زنده گی نکردین.

مامان بابامم میدونن ذاتا دختر قانعیم، و وقتی یه چیزی میخرم، واقعا یا بهش نیاز دارم یا داشتن اون چیز حالمو خوب میکنه. واسه همین در حال حاضر تریپ دارندگی و برازندگیه!

[ بدون نام ] 1389/02/13 ساعت 13:04

خانومی من با همون حقوقی که با زحمت بدستش میارم از زندگیم لذت میبرم خیلی بیشتر از زمانی که از بابا و مامانم پول میگرفتم و بیکار بودم
میرم سفر.لب تاپ خریدم.دوربین خریدم به دیگران کمک میکنم.راحت کادو میدم مهمونی میخوام بگیرم و تو رو هم دعوت کنم.(پارتی)یادت باشه بیای.
میرم ورزش و نقاشی میکنم و برای خودم عطر گرون میخرم
ولی پس انداز هم میکنم واسه آینده
دمت گرم خانومی

پس نگو پول درآوردن سخته و اگه جای من بودی اینقد مانتو روسری نمی خریدی
پز حقوقت رو به من نده و انگ بیکار و الافی به من نزن!
یه جوری هم وانمود نکن من آدم مرفه بی درد مسخره ایم
منم با اون حقوق زیر صدهزار تومنم خیلی کارا میکردم و دستم جلوی مامان بابام دراز نبود.
گنده ش نکن و از مطالب من به نفع خودت استفاده نکن

"در حال حاضر تریپ دارندگی و برازندگیه"


حالشو ببر!!

مهدی 1389/02/13 ساعت 18:37

آدم باید همیشه به حرف دلش گوش کنه!پس هر چی دوست داری برو بخر ... بیخیال همه چی!
بابا مامانا هم برای بچه ها پول در میآرن .

آخ نکنه همزاد منی در مورد خرید ؟؟

اینجوری که تو گفتی والا شرمنده
نه به اون صورت!
الان فقط یه مدتیه ویار خرید گرفتم
همین!

گاهی برای فراموشی زندگی بد نیست دنیای اطرفت را عوض کنی من هم زمانی انگونه بود ان هم خیلی زمان برد تا بفهمم با این کارها دنیا همین شکلی است بپوش و خوش باش تا زندگی کنی

میلاد 1389/02/14 ساعت 13:30

افسرده ای باز...؟

افسرده خودتی و...
لااله الاالله!
چرا حرف درمیاری؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد