یکی شانه هایش را قرض بدهد، لطفا

حالا فردا یکشنبه است و من هنوز دارم تنهایی بار این "دق کردن" را به دوش می کشم.

نظرات 10 + ارسال نظر
میلاد 1389/02/11 ساعت 21:19

این روزا چرا همه چی این طوری شده...؟

دیگه خودم هم حوصله ندارم بهت بگم که همه چی درست
میشه..

حالم بهم می خوره از این امید های واهی..!

یه زمانی اردیبهشت ماه خوبی بود... ولی الانا..!

سلام
اولش می خواستم یه مطلب دیگه واست کامنت بزارم نمی دونم چرا دستم خورد پاک شد
اما یه چیز دیگه واست کامنت می زارم
سلام نه که فکرکنی یه بار سلام کردم دیگه دلیل واسه سلام کردن ندارم
از دق کردنت خنده ام اومد می دونی چرا واسه اینکه بعضی وقتا که از دست دستام لجم در می اد زورم نمی رسید که مجبورشون کنم بالی بشند واسه پریدن
اما خودم رو قانع کردم که زل بزنم به پرنده هایی که بالهاشون رو رنگ در رنگ باز می کنند و می پرند ومی پرند
می دونی چندتا شونه لازم دارند که بالشون رو شونه کنند... نه نمی دونی
چون به اندازه دق کردن نمره های امتحانی ازما اطو جمع کردن و وقتی سربسرشون می زاریم شانه هامون رو کش می رند
کی گفته که پرنده ها نجیب واسه همیشه می موند
حتی اگه اون روز یکشنبه یه روزی از روزیهای خوب خدا باشه یانباشه

میلاد 1389/02/11 ساعت 22:09

http://www.4shared.com/get/47984381/35923b98/__-___.html

مهدی 1389/02/11 ساعت 23:37

همیشه برای گریه کردن شانه لازم نیست...
ولی اگه دق کردن رو به سه تقسیم کنی حاصلش کم ضررتر از دق کردن تقسیم بر یکه...

کی خواست گریه کنه؟
چرا تقسیم بر سه؟
تقسیم بر هزار
من کشش ندارم دیگه

شانه های خودت رو بگیر بالا!!
مثل یه شیر

ماده شیر

نازنین 1389/02/12 ساعت 11:54

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم

جلیل 1389/02/12 ساعت 13:35 http://vayo.blogsky.com

سلام

Hi yourself

گن جیش کک 1389/02/12 ساعت 18:09

عکاس را شما انتخاب کنید
(عیدی من از حسن بردال روح الله بلوچی عبدالحسین رضوانی)
شما هم انتخاب کنید!
http://gonjeshkakeashemashe.blogsky.com/1389/02/12/post-183/

مهدی 1389/02/12 ساعت 23:15

جوابی که باید من میدادم نازنین تو نظرش داده.

هوادار متعصب دو آتشه 1389/02/13 ساعت 09:05

تو حق نداری دق مرگ بشی، میفهمی چه میگم؟

نه
نمیفهمم
بلندتر بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد