So close So far

تا دورترین آدم این شهر، یک کورس تاکسی بیشتر راه نیست.

(تا دل های شان نمی دانم)

دیشب به ساعت 23:58:43 من و دوست دورافتاده ام هدف آفرینش را کشف کردیم.

(خیلی دورافتاده، هزار تا کورس تاکسی شاید، شاید هم بیشتر...)

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
وب خوبی داری
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با عنوان
جور وا جور
لینک کن بعد بیا تو وب من تو بخش نظرات لینک خودتو بده تا لینکت کنم
با آرزوی موفقیت

من دوست تو نیستم
اسپم نکن
عاقبت نداره

لی 1389/02/06 ساعت 10:42 http://leee.us

سلام
خوش به حالت
یکی به خاطر اینکه یک جای دور که هزار کورس تاکسی فاصله است یک دوست داری
و دوم اینکه با دوستی که هزار کورس تاکسی ازت دوره پی به هدف آفرینش بردی
دیشب من به دوستی که هزار کورس تاکسی ازم دور بود تماس گرفتم . انگار منو نشناخت .


پ.ن : کاش دیگه خودت نمی نوشتی . حس خوب متنت توی دستنویس بودنش بود.

احتمالا دوست دورافتاده ی تو به این ضرب المثل ایرانی اعتقاد داره که "از دل برود هر آنکه از دیده رود"
دوست دورافتاده ی من هم به این ضرب المثل فرانسوی که "به دل ما نزدیک است، آنکه از چشم ما دور است"

پ.ن: به عکس ها اعتباری نیست. یه وقت دیدی زد و پاک شد از تو این سایته. بعد من نباید بعدن ها یادم بیاد یه شبی هدف آفرینش رو کشف کردم؟

مهدی 1389/02/06 ساعت 10:46

من و دوست محترم (شریک محترم) هدف آفرینشو که کشف نکردیم هیچ .تازه فهمیدیم خدا جون همه رو یه جورایی سر کار گذاشته و اون بالا با فرشته هاش نشسته به کارای ما میخنده!!!ما هم چون دوسش دارم نمیخوایم خوشیشو با فرشته هاش به هم بزنیم !خوش باشن...

اولین شرط کشف هدف آفرینش، دور بودن مسافت هاست!
خدا داره به من میخنده؟
هه
من عمری نشستم این پایین شبا انجیر خشک می خورم بعضی شبام بستنی شکلاتی با گردو، به اون و فرشته هاش کرکر میخندم
فرشته ی اعظمش هم شبایی که هوا صافه، بیلاخ میده از تو ابرا!

مهدی 1389/02/06 ساعت 10:56

کجاشو دیدی ما بعضی وقتا که دعوامون میشه فحش ناموسی هم به هم میدیم .
ولی اینجا نمیتونم بنویسم چه چیزایی نثار هم میکنیم.
خداهم بعضی وقتا یه کارایی میکنه که اگه هزار تا هم فحش به آدم بده بازم اندازه او ن کاراش اونجای آدمو نمیسوزونه!

محی 1389/02/06 ساعت 13:04 http://dardelgosha.blogsky.com

به روز شدم با طهران مهرجویی

وحید 1389/02/07 ساعت 00:16

اگه حقیقت داشته باشه به تو و دوستت حسودیم شد

خوب که دلت گرفت
سوار تاکسی شو
اگه راننده پرسید کجا
نگو نمی دونم
بگو هر چی کورس واسه ات مونده برو
برو به یه جای خیلی نزدیک
که آدما ندونسته دورش کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد