اصلسی های پاکوتاه پُرپَر دورگه ی ژاپنی سر چارراه

که قولش را داده بودم +






دوس داشتم جای این گردالیه بودم.

نظرات 7 + ارسال نظر

امیدوارم به آرزوت برسی
آرزوی بزرگیه ، جدا دیوانه ای از این آرزو ها میکنی ، یه چیز کوچیکتر آرزو کن که بشه

اتفاقا منم یه روزی جای این گردالیه بودم!

جیغ 1389/02/04 ساعت 16:40

خدا کنه آرزوت براورده بشه بشی لامپ وسط گلا بعدشم پسرای محله 2000 شایدم ششصد نه پسرهای محله خواجه عطاء با سنگ بزننن بهت و شیشه ت بشکنه اون وقت ارزو می کنی دیگه اون وسط نباشی...

اشو دوهزار
. . .
اون موقعا که من مث این گردالیه وسط گلها بودم از اینایی که گفتی خبری نبود خدا رو شکر!

میلاد 1389/02/04 ساعت 17:32

باورم نمیشه اینجا جنوبه...!!!

بهتون نمیاد...!!!

پس اون درخت نخله کو..؟

مهدی 1389/02/04 ساعت 20:51

مرسی بابت عکسا.
یه خانوم خوش قول مثل شما باید جاش وسط گلا باشه.
بازم مرسی.

خودش گله!
D:

مهدی 1389/02/04 ساعت 22:09

بر منکرش لعنت.

منو که یادت میاد ...

درسته ! همینخه

نه

بهشب 1389/02/05 ساعت 08:11 http://behshab.blogsky.com/

قدر گل گوهر شناسد قدر کلپک ممد قلی/الکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد