این گل های اطلسی پاکوتاه پُرپَر دورگه ی ژاپنی سر چارراه، بهاری ترم میکنن این روزا

اونقد که یادم میره هوا چقد تابستونیه، خودم چقد پاییزی

نظرات 9 + ارسال نظر
جیغ 1389/02/02 ساعت 10:43 http://jootii.blogsky.com

اتفاقن همسترهای منم دوسشون دارن
همیشه چندتا واسشون از جلو خونمون می کنم می برم
خوب می خورنش

همستر ها گل اطلسی پاکوتاه پُرپَر دورگه ی ژاپنی می خورن؟!

امروز 2 اردی جهنم

میلاد 1389/02/02 ساعت 14:33

این گل های اطلسی پاکوتاه پُرپَر دورگه ی ژاپنی سر چارراه
.
.
.
یه چند تا بخر..


خودم چقد پاییزی
.
.
.
این بهارت پس کو آخه....؟ خیلی دیر کرده ها...!

مهدی 1389/02/02 ساعت 18:56

اینجوری که اسم گلو کامل و با آب و تاب نوشتی یه لحظه دلم خواست همین الان گل اطلسی پاکوتاه دورگه ژاپنی ببینم!!!
اگه نشونم ندی مدیون مسشی ها!!!

فردا صب اول وقت عکسشو میگیرم میذارم تا باور کنی چقد بهارین

این اخرین اخطار است مهندس تا صبح جمعه وقت دارید منو لین کنید والا می زنم لینک مینکتونو پاک می کنم .

اوهو
چاقو ضامن دارم که داری

مرسی از لینکتون مهندس

به روزم

اینجا ولی خیلی بهاره.
چند روزه که داره بارون میاد.
بارون که نه انگار دارن از اون بالا با سطل آب میریزن تو سرمردم...
ما هم البته بهاری هستیم تا دلمان بخواهد.
اینجا زمانی بسته بود. با اصلا نبود ولی الآن همانی هست که بود و اصلا انگار بوده از اول.
ما که قاطی کردیم.

[ بدون نام ] 1389/02/04 ساعت 02:02

دیدی اشتباه کردی؟وقتی میگی بهاری ترم میکنن یعنی اینکه اصل خودت بهاریه نه پاییزی.
بهاری باشی وپر طراوت همچنان که مثل پاییز پر احساسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد