I'm so so myself

مث لاست شدم امشب

از آخر به اول میام

بعد از وسط به آینده میرم


پ.ن: نمیدونم چرا هی داره به همه برمیخوره حرفای اینجا. منافع کدومتون به خطر افتاده؟

من از 4 خرداد 84 همین شکلی بودم. الان چرا شورش کردین؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد 1389/01/31 ساعت 23:09

اندازه یه فصل داری پست میزنی..!

دندنون دردت زده به سرت فک کنم..!

بعضی وختا نمیشه هیچی نگفت

سلام دوست عزیز. خوبی؟
من با وبلاگت خیلی وقته که آشنایی دارم.اگه معرفی کنم شاید بشناسی.
یه وبلاگ جدید راه انداختم که البته اول راهه. خوشحال می شم منو لینک کنی. منو با اسم" دلنوشته های یه دختر" ثبت کن.
البته هنوز آنچنان پربار نیست ولی پر می شه.
بهم سر بزن خوشحال می شم.

این طبیعت جوونیه !!!!!!!!راحت باشید
البته اگه بزارند!!!!!!!

با ضامن دار به روزم مهندس

خوب باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد