ننه صدی

"فرزندم، با کسانی معاشرت کن که تو رو قوی می کنند و نقطه قوت هات رو پررنگ می کنند. نه انسانهای ضعیفی که از اینی که هستی ضعیف ترت می کنند."


این رو گذاشتم وقتی خیلی پیر شدم واسه نوه م بگم. بچه م چشمش کور خودش سرد و گرم روزگار رو بچشه. این نصیحته خیلی مامان بزرگانه بود آخه. اگه هم نازا شدم، آدرس 40 سال دیگه مو میدم نوه هاتونو بفرستین نصیحتشون کنم.

ااااااااه فک کن من این دیوونه خونه رو تا 40 سال دیگه داشته باشم!!!

من نمی ترکم دعا کنین بلاگ اسکای هم نترکه

اصن بیاین شرط ببندیم

40 سال دیگه

همه مون

همین جا

نظرات 12 + ارسال نظر

ایشالا 100 سال دیگه!!!

نه دیگه
سنگ بزرگ علامت نزدنه
همون 40 سال!

[ بدون نام ] 1389/01/28 ساعت 00:36

اوهووووووووووووووووووووووووووووووووو
کامنتینگتو بابااااااااااااااا
وا کردی اینجا رو
یعنی آشتی دیگه؟
40 سال یه کم زیاده ها
با توجه به ترشیدگی تو، اگه به وقتش شوهر کرده بودی الان بچه ت دم بخت بود
سر سال نوه هم داشتی
تا 40 سال دیگه دورت پر از نتیجه و نبیره و ندیده بود!
به شیوه ی خودت "عاشششقتم!"

عوضی
D:

[ بدون نام ] 1389/01/28 ساعت 01:16

آدمای تو لینکات کوشن پس؟

رفتن هوا بخورن :)

[ بدون نام ] 1389/01/28 ساعت 01:18

ننه صدی
لالایی بگو
ننه صدی
قصه بگو
ننه صدی
خفه شو بذار بخوابم
D:

لالایـــــــــــــــی
یکی بود یکی نبود
بی چشم و رو
اصن برو گمشو
D:

شرا 1389/01/28 ساعت 03:06

چیو چهل سال دیگه میکنی. 2 سال دیگه تمومه....

برو بابا
D:

جیغ 1389/01/28 ساعت 09:41 http://jootii.blogsky.com

1.من که وبلاگمو نگه می دارم با اینکه رئیس حراست دانشگامون می دونم که می خونتش و منتظره که منو ببره بالای دارD:
2.در مورد همه چی خوشحاله اینکه منم نبودم و به طرز وحشتناکی تو فکر این بودم که من داشتم کیف می کردم و دوسام عرق
3. بعله جانم اینجور شام خوردنا می چسبه ولی باید مواظب روزی باشیم که بخود تلافی کنه
4. منم با این معزلات روبرو بودم وقتی که می رفتم تهران و می فهمیدن که من بندریم بهم می گفتن چرا سیاه نیستی و من می موندم که داشتم از حرص می ترکیدم ولی خوبیه من اینه که رکم کسی بخواد مسخره کنه بی رو دروایسی مسخره اش می کنم و نقطه ضعف های خودشو می کوبونم تو سرش مث یه مرد
6. ولی من از عدد 5 خوشم میاد و الان اضافه می کنم بهش
5. دوست ندارم واسه تبلیغ نوشته هات به وبلاگم سر بزنی
من از خیلی وقت پش وبلاگتو می خونم و اونو به خبرنامه ام اضافه کردم که هر وقت آپ شدی بخونمت
اگه نظری نمی دم بابت اینه که قبلنا دو سه باری که نظر دادم حتی جوابمو ندادی گفتم شاید حال نمی کنه جوابمو بده واسه همین بی خیال نظر شدم و فقط وبلاگتو می خونم.
دیگه باقیش با خودته
7. همین. منتظر جوابت هستم.

1. یعنی به نظرت بلاگ اسکای سیستم آرشیوبندیش عوض نمیشه تا اون موقع؟ اینهمه آرشیو رو تو همین صفحه ی اصلی میخواد نگه داره؟
نگران نباش هیشکیو تا حالا واسه وبلاگ نوشتن دار نزدن. رئیس دانشگامونم وبلاگ منو میخوند ولی هیچ غلطی نتونست بکنه. با همه ی فحشهایی که بهش داده بودم از سر عصبانیتم تو وبلاگم!

2. امروز تو خیابون آشغال نریز. هر آشغالی هم دیدی جمع کن بنداز سطل آشغال. ارزشش قد همون عرق ریختن دیروز دوستاته. من تضمین میکنم.

3. تلافی نمیکنه. مهربونه

4. اول اینکه معضلات نه معزلات! بعد اینکه من که خودم سیاهم ذاتا! ولی اینکه مقابله به مثل کنی و جواب مسخرگی رو با مسخرگی بدی مردونگی نمیخواد. یه اعصاب ضعیف می خواد و یه دل پر از کینه! خیلی خونسرد و بی تفاوت میگفتی من هم سیاه بودم مث مایکل جکسون لایه برداری کردم سفید شدم. موهامم اتو میکشم. اتفاقا من عاشق این استایل پوست تیره و موفرفری ام. به قول این خواننده ی رپ بندری "دختوش همه سبزه، همه خوشگل و بامزه/ چوکوش همه عشقی، همه موفرفری و مشکی!"

6. خوش به حال 5

5. من دیشب متحول شدم و طی یک عمل انتحاری شهرو خبردار کردم از این تحولم! مطمئن باش نه من اسپمرم، نه قراره هفته ای 7 بار متحول شم اسپم بدم تو وبلاگای بقیه. اگه نظری نمیدادی به خاطر اینه که کلا کامنتینگ بسته بود! وگرنه اگه یه کامنت مث فیلم به رنگ ارغوان پایان بازی داشته باشه و دست مخاطبش رو باز بذاره برای ابراز عقیده ی متقابل، من هیچ کامنتی رو بی جواب نمیذارم.

7. اوووووووووه چه وراج تر شدم مـــــــــــــــــــــــــــــــــن تازگیا

[ بدون نام ] 1389/01/28 ساعت 10:08

منم اگه خودم نتریکده بودم حتما میام سر میزنم
40 سال دیگه!

[ بدون نام ] 1389/01/28 ساعت 12:01



حبیب زاده در کما
http://joghd11.blogsky.com/1389/01/26/post-288/

هوالشفا

محمد 1389/01/28 ساعت 12:03 http://mmoeeni77.blogspot.com

فروردین 1429؛ 74 ساله! ... من که نیستم

شرط می بندیم خوب
هرکی نباشه روحش مجبوره بقیه رو بستنی مهمون کنه
علی الخصوص بستنی قیفی یادبود!

جیغ 1389/01/28 ساعت 13:21

مث یه مرد تاید کردم تازه جوابتم دادم.

مث یه کاربر بلاگ اسکای ساده تائید کردی
مردونگی به خرج بده اون تحلیل روانشناسی رو که راجع بهت نوشته بودم تائید کن

سلام
دلم رضا نمیشه یه روز از خودم دور شم هر چی لیچار بلدم نوش جون خودم کنم
راستی ندیده دلم واست تنگ شده
خب چیه همینجوری گفتم که یادم بمونه ۴۰سال دیگه همین جا و هم اونجا بگم خوشحالم که حالم گرفته است ...نه دیگه گرفتم که خودمو نگیرم باشه...
خوشحالم که تو زود نفهمیدی ... فهمیدی ...می دونم مگه نه؟
پس باز یادم بمونه سلام کنم اونهم همیشه
هی با توام دوست من

بابا تو خیلی حالت بده
مرسی منم دلم برات تنگ شده!

گن جیش کک 1389/01/28 ساعت 21:30

سلام

دیونه ۴۰سال بعد
من خاب این روز تو ۴۰سال قبل دیده بودم
قایمکی یوشکی والکی دنیا ی بنفش تناقضها وروتختی های دونفره

من ۴۰سال بعدم خابم!
درست همین جا مطمن اینو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد