crazy happy world

1. به شکل اسگلانه ای همه چی خوشحاله! من حسابی آرومم

2. مشقامو ننوشتم هنوز که خانوم دکتره گفته بود بنویسم دفعه ی دیگه براش ببرم.

3. یه مهمون خیلی خیلی عزیــــــــز از یه جای خیلی خیلی دور دارم. هول شدم الان فقط!

4. امروزم پاکسازی ساحل بود. با عنایت به آخر هفتگی، در خواب عمیق بسر بردیم و برای جبران این کم کاری و کم کردن بار گناهان، توی بالاترین منعکس کردیم این کار خیر رو. هی ملت برید مثبت بدین

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/01/28 ساعت 00:41

اینجا فقط یه دیوونه داره
اونم خودتی
دیوونه ی پدرسوخته ی اسگل
این پدرسوخته جنبه ی قربون صدقه داشت ها!

خفه شو
فلان فلان شده ی فلانی
...............................
اینم جنبه ی تحبیبی داشت!

نفس 1389/01/28 ساعت 01:22

هه هه هه
این دخترا چرا اینقد تریپن؟
چرا سراپا ژستن؟
با لباس مهمونی آشغال جمع میکنن؟
یعنی تابلوئه 50 درصد هدف اینا عکس گرفتن و انعکاسش بوده که با لباس مهمونی اومدن همشون

تریپشون خوش تریپه
حرفیه؟
حسادت مکن ای دخت
با لباس مهمونی آشغال جمع کردن هنره
وگرنه اینقد کارگر شهرداری
به خدا اگه یه دست کت شلوار شیک بهشون میدادن
یا یه تی شرت خوشرنگ خوشمزه، انگیزه شون خیلیم بیشتر میشد واسه کارشون
تو با شلوار کردی اعتماد به نفس و انگیزه ی زندگیت بیشتره یا جین فاق کوتاه؟!

نفس 1389/01/28 ساعت 01:26

البته که شلوار کردی!

خوب تو اصن آدم نیستی
برو گمشو!

بهشب 1389/01/28 ساعت 07:56 http://behshab.blogsky.com/

مشکرم بابت زحمات مجازی.به امید برنامه بعدی

کیمیا 1389/01/28 ساعت 09:09

میخواستم بنویسم:چه ساحل تمیزی!چه آدمای شادی!چه رنگهای قشنگی!اینجا ایرانه؟.اما وقتی بحث شلوار کردی رو خوندم خیلی دلم خواست بنویسم:بعله اینجا ایرانه...
اما شلوار کردی لباس سنتی مردم غرب کشوره و هیچ دلیلی نداره مسخره بشه یا مقایسه بشه با شلوار جین.و واقعا"لباس قشنگیه.لباس رفتگرا هم همینطور.اینهمه زشتی تو این مملکت ,اونوقت....
گذشته از اینا واقعا" رنگ لباس اون خانوم جلویی که همرنگ دریا شده,...
تن آدمی شریف است به جان آدمیت.....

1. فیلم "همیشه پای یک زن در میان است رو دیدی؟"
اون سکانسی که گلشیفته فراهانی اشاره میکنه به شلوار کردیش و با عصبانیت به شوهرش میگه "این لباس اجداد منه. من و اجدادم سالهاست که تو این لباس راحتیم." حتی شاخ ترین عکس دوران کودکی من، عکسیه که با زور و گریه و التماس، شلوار کردی پسرعمه مو ازش میگیرم و تو یه مهمونی بزرگ و خانوادگی از اول تا آخر شلوار کردی پامه و هیچ رقمه هم حاضر نیستم عوضش کنم.
بحث من بحث توهین به ملیت ها نبود. بحث مقایسه ی تفاوت ها بود. و آدمهایی که با جین های فاق کوتاه آشغال جمع می کنند!
زشتی از یه شلوار کردی یا لباس رفتگرهای شهرداری نیست.
زشتی از افکار توهین آمیز آدمها به ملیت ها برمیاد.
کیمیای عزیز امیدورم ذره ای از سوتفاهم درآورده باشمت!
2. رنگ مانتوی اون خانومه رو هم نفهمیدم اصن چی گفتی!

کیمیا 1389/01/28 ساعت 18:03

۱مرسی که نوشته منو بی پاسخ نذاشتی
۲مطمئنم با اون شلوار کردی خیلی خوشگل و بامزه شده بودی.کاش عکستو بذاری
۳رنگ مانتوی اون خانوم انقدر همرنگ دریاست که انگار یه تیکه از دریاست(میخواستم خودت یه چیزی در موردش بگی)
۴همه اش هم تقصیر من نبوده .قبول کن که نوشته هات سوءتفاهم برانگیز بود.
۶چون تو از ۵ خوشت نمیاد....

1. اینقدر نگران بودم که نکنه دیگه نیای اینورا جواب کامنتو نخونی
2. حتما حتما حتما عکس پیرهن چین دار و شلوار کردیم رو میذارم توی همین هفته
3. نصف مغزم فلجه. توقع سختیه رمانتیک و شاعرانه به مانتوی اون خانومه نگاه کنم.
4. یه کسی که خیلی خیلی خیلی زیاد منو میشناسه، به من میگه سنت گریز. چون اصولا حتی اگه با چیزی از ته دل موافق باشم، از بحث کردن و مخالفت کردن باهاش تو جمع لذت می برم. یه جور خودآزاری یا شایدم دیگرآزاریه. میدونی چیه؟ خودم آهنگ 6و8 گوش میدم اما ممکنه یهو بزنم داغون کنم کسی رو که 6و8 گوش میده. از بی ثباتی شخصیتیم نیست! از میل زیادم به شلوغ کردن یه چیزه. راجع به شلوار کردی هم تیکه انداختم. بی احترامی ای در کار نبوده. بی احترامی وقتیه که وقتی یکی یه چیزی رو که ده دفعه براش میگی، باز نمی فهمه، بهش بگی "مگه ترکی؟" این میشه توهین.
بعدشم خیلی خیلی خیلی معذرت می خوام که ایجاد سوتفاهم کردم. ناراحت نشی از دستما. فک کنم دیگه زیادی سنت گریز شدم!
6. عاشقتم :))

کیمیا 1389/01/29 ساعت 12:02

خیلی گلی ....

میدونم
D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد