کیست مرا یاری کند؟

آقاهه خیلی جدی میگه "شما که تو بندرعباس زندگی میکنین، تنور دارین تو حیاط خونه تون؟ بعد مامانت صبح ها نون می پزه؟" چپ چپ نگاش میکنم دوزاریش که میفته شاکی میشه که "خیلی توقع زیادی داری از آدما، که مثلا بندرعباس رو یه جور شیک و ترتمیز بشناسن. اونم واسه ماها که جز صدا و سیما هیچ رفرنسی نداریم مراجعه کنیم بهش"

عصبانی میشم. آمپرم میره بالا. داغ میکنم. جیغ می کشم. و با فریاد براش توضیح میدم که "ما تو کپر زندگی میکنیم و تو حیاط بی در و پیکرمون بز و گوسفند نگه می داریم و کلا دخترامون مکتب میرن و پسرای تحصیل کرده مون چار کلاس بیشتر سواد ندارن."

از اون وقتا بود که طرف با خونسردی نیگا نیگا میکنه با لبخند نامحدود پهنش میگه "وای دختر تو چقد حساسی. چرا اینقد عصبانی شدی حالا؟!"

.

.

.

وظیفه ی انسانیم حکم میکنه حالی کنم به این جماعت که خیابونای شهر ما آسفالته و مدرسه و بیمارستان و شهرداری و آب لوله کشی و برق داریم تو خونه هامون. با تلویزیون رنگی!

کیست مرا یاری کند؟

نظرات 8 + ارسال نظر
میشناسی ! 1389/01/28 ساعت 00:09

... !: hala asabani nasho
... !: bazia nake pashoono az dahate khodeshoon biroon nazashtan
... !: fek mikonan hame ja haminjooriye !
... !: beram ab bokhoram !

1. ترسو اسمتو بنویس D:
2. هو درست صحبت کن. این آقاهه دوستمه ها
3. غیر از این آقاهه، هرکی این حرفو بزنه حق با توئه!
نه که پاشونو از دهات خودشون بیرون نمیذارن، فک میکنن همه جا همین شکلیه D:

میشناسی ! 1389/01/28 ساعت 00:16

1 بذا نگم التماس کردی بیام کامنت بذارم دیگه ! فرهنگ داشته باش
2 هو تو کلات گور بابای دوستت
3 همیشه حق با منه

پ . ن : زنا ( ز فتحه داره نه کسره ! ) هیچی ... حیف واژه !

۱. میذارم بگی!
۲. بی تربیت بی فرهنگ خر
۳. الان وبلاگ من تو همیشه های توئه یعنی؟!

پ.ن: :O

میشناسی ! 1389/01/28 ساعت 00:18

قبل تایید کامنت اول
babe meylam nabashe ba keshe shalvar daret mizanama !

قبل از تایید کامت دوم
فردا میگم نبرنت چرا بمون تو طویله از دم میبندمت به اقاهه

D:

میشناسی ! 1389/01/28 ساعت 00:24

کل بلاگتو بریزی تو گونی جوجه نمیده جاش نمکی !
پ . ن : بسه دیگه چند تا کامنت بذارم کی حاضره وقتشو تلف مزخرفای تو کنه ! منم دیدم التماس میکنی دلم سوخت گفتم کامنت بذارم شب خوابت ببره حیف adsl حیف نون ...

با احساسات من بازی نکن
عاششششق جوجه م من
برو کنار بذار باد بیاد بابا
یه کاری نکن آی پی تو مسدود کنم نتونی وبلاگمم باز کنیا
D:
شاخ نشو

میشناسی ! 1389/01/28 ساعت 00:27

وردار این عکستم شبا کابوس نبینه کسی مسببش تویی !
در جواب جواب کامنت بالا
سیکتیر میدونی یعنی چی ؟

لیاقت نداری نبین خوب
D:
نه
یعنی چی آیا؟

[ بدون نام ] 1389/01/28 ساعت 00:29

بزغاله صادراتی ip تو ایران استاتیک نیست !
یکی به این بگه استاتیک یعنی چی !
رو که نیست سیم خارداره ! منت میکشه کامنت بذارم بعد زر زر میکنه !

واتس د مینینگ آو استاتیک؟!

[ بدون نام ] 1389/01/28 ساعت 00:46

تو گوسفندا رو می بری چرا معمولا؟ یا اون 7 تا خواهرت؟

نوبتی!

کیمیا 1389/01/28 ساعت 09:12

و لابد شلوار جین فاق کوتاه میپوشید برای افزایش اعتماد به نفس

یا زیرشلواری گل گلی کشی!
آدمها تقصیری ندارند
وقتی تنها رفرنسشون صدا و سیما باشه!
حتی اگه شلوار کردی یا جین فاق کوتاه یا زیرشلواری گل گلی کشی پاشون باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد