بی پولی

عاشـــــــــــــــــــــــــــــقتم لیلا حاتمی جونم
چقد این بلاگ بازی و آه و ناله ها و جلب توجهات آشنا بود!
چقد زن بودی
چقد دلم میخواست محکم بغلت میکردم ماچت میکردم وقتی تو چارچوب در با نون بربری و صد گرم پنیر نسیه ایستاده بودی بغضت ترکیده بود زارزار گریه میکردی.

سیامک انصاری جونم تو عمرم هیچ آدم ولنگ و واز و بیخود و شلخته ای اینقد به دلم ننشسته بود.. که رکورد زدی امشب توی سالن سینمای ستاره ی شهر!

بهرام رادان جون
استایل قابلمه به دست منتظر غذای نذریت ده تای کاراکترهای شیک و اتوکشیده ی همه ی نقشای قبلیت چسبید بهم.

مرسی حمید نعمت الله!


پ.ن: آی کتلت با گوشت شتر می چسبه. موقعی که از درد سمت راست بدنت تقریبا کبود شده و چشات سیاهی میره. دو ساعت قبلش با دوست جونت بی پولی دیده باشی اسنک خورده باشی. تو سینما اسنیکرز خورده باشی آقا ماموره بهت گیر داده باشه. دندون بالای سمت راستتم درد کنه.

نظرات 15 + ارسال نظر
عموفیروز 1388/11/08 ساعت 01:08

نوش جان.
راستی همین الان شنیدم گوشت شتر شیرین میشه. من نخوردم ولی اگه شیرین باشه اصلا نمیخورم.
باید فیلم خوبی باشه.

گوشت شتر !؟
بی پولی !؟
درد !؟

چه ترکیبی میشه !!!

نازنین 1388/11/08 ساعت 22:54

سلام خانوم خوشگله
حالت خوبه؟ امتحانات رو خوب دادی؟
اس ام اس میزنم برات نمیرسه به دستت
چرا بندر اینقدر از نظر فیلم و سینما عقب مونده است؟
من این فیلم رو مهرماه توی مشهد دیدم و همراه این فیلم غصه خوردم عصبی شدم و گریه کردم
مراقب خودت باش عزیزکم

سیمکارتم سوخته
امتحانام تموم شد دیگه هرچی بود!
واقعا
غصه چرا؟
باهاس میخندیدی
سلام
حالمم خوبه

میلاد 1388/11/09 ساعت 22:34

نه خوبه پیشرفت کردی... فیلم نگاه می کنی.. سینما میری... خلاصه از خاله شادونه ُتام ُ جری دل کندی....!

آ

سارا 1388/11/10 ساعت 00:16

تو فوق العاده ای . .

لیلا حاتمی 1388/11/10 ساعت 07:38

مرسی صدیقه جان...ممنونم..

خواهش میکنم
درضمن روح اله بلوچی سلام میرسونه

روح اله بلوچی 1388/11/10 ساعت 07:38

سلام...

علیرضا 1388/11/10 ساعت 09:28

سلام
راستی کچل کردی ؟!!؟؟؟

......... 1388/11/10 ساعت 09:52

هایییییییییییییییییییییییییییییییییی..هاییییییییییییییییییییی

اگه قشنگه منم برم ببینم؟؟؟

زیاد که گریه دار نیست

من اهصاب مهصاب ندارم

قشنگه
اتفاقا خیلی هم فیلم خوشحالیه
برو ببین اگه خوشت نیومد شماره حسابتو بده پول بلیطتو بدم
D:

اوکیت

میرم میبینم

ولی تو پولتو بذار جلوی آینه دوتا بشه

D:

میلاد 1388/11/10 ساعت 21:44

راستی... مرسی بابت اهنگ وبلاگ... خلاصه این وبلاگ به یه دردی خورد...!

ثروت روی ثروت نکبت روی نکبت اگه ما شانس داشتیم کتابم فیلم م یشد ....... کجای ای شاهین شانس ...... ولی نه من هم اگه دستی اون بالا داشتم می شد ولی افسوس که دنیا با من یار نود

http://sangsar.propicnet.com/

تراموا 1389/05/30 ساعت 16:14

من تا حالا چهار بار دیدم این فیلمو

من سه بار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد