شنگول منگول حبه ی انگووووور

امتحان میوه های ریز دارم یکی دو ساعت دیگه

هرجای جزوه که میرسم به حبه ی انگور، ناخودآگاه یاد شنگول و منگول میفتم!

هی من میخوام تمرکز کنم، هی نمیشه!


پ.ن1: روش تهیه ی شراب رو استاده حذف کرد از جزوه مون

پ.ن2: دیگه خدا، خودت اومدی نسازی. یا منو میندازی، یا بهت ایمان میارم

نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا 1388/11/01 ساعت 08:04

بهترین روش اینکه روی همون حبه انگور تمرکز کنی
یا برای درک بهتر مطالب اون قسمتی رو که استاد حذف کرده عملی تمرین کنی ، من هم می تونم تو اون مطلبی که استاد حذف کرده باهام کار کنیم
البته اگه پاس هم نکنی بد نمیشه شاید ترم بعد استاد اون قسمت رو درس بده
البته می تونه در مورد تقطیر (عرق گیری هم ) مطالبی برای یادگیری وجود داشته باشه

محمد 1388/11/01 ساعت 11:39 http://mmoeeni5.blogspot.com

خیلی خوبه که یاد آقا گرگه نمی افتی!

چند تا میوه ی ریز نام ببر؟

اجازه خانوم
توت فرنگی
تمشک
انگور
فیجوآ
لیچی
کیوی

پریسا 1388/11/01 ساعت 12:53

تقصیر تونیست که.... تقصیر این درسان که همش تمرکز تورو به هم میزنن....

گن جیش کک 1388/11/01 ساعت 13:40

امتحان تمام شد................................................................................هووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

منم یکشنبه به خوشحالی الان تو میفتم
صب کن یه کم!

هیتلرم از امتحان بدش میومد

انیشتین هم بدش میومد

nelson 1388/11/01 ساعت 21:49

خدا ؛ این که ایمان نمیاره
حداقل بندازش با هم بشینیم بخندیم :دی

شیفته مناجاتت هستم:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد