کچل صاحاب دار

پیشنهاد کچلیم با مخالفت شدید مواجه شد.

موجه ترین دلیل هم این بود که اومدیم و یهو بی خبر لی لی لی لی شد. با کله ی کچل میخوای بشینی سر سفره ی عقد؟!

لطفا یکی خانم والده ی ما رو توجیح کنه که مامان جان عزیز به خدا اگه این آقای شوهر قرار بود بیاد تا حالا اومده بود.

من: مرده شور اون شوهری رو ببرم که ملاکش واسه زن گرفتن زلفای طرف باشه

مامان: مرده شور این اینترنت رو ببرم که این خل چل بازیا رو تو سرت انداخته

من: مال من ارثیه نه اکتسابی! تو رو خدااااااا

مامان: نه

من: پوستیژ میذارم خوب

مامان: نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه 

نظرات 8 + ارسال نظر
ماه نصفه 1388/10/16 ساعت 16:55

:))

آرش 1388/10/17 ساعت 00:50

ترسو!!! بیشترزاینا روت حساب میکردم....

[ بدون نام ] 1388/10/17 ساعت 11:16

من با آرش سخت موافقم.
اگه مال این حر فا بودی و جرات داشتی دیگه فرصت نمیکردی قبلش جایی جار بزنی...................................

جایی جار نزدم!
وبلاگ خودمه!!!

میلاد 1388/10/17 ساعت 11:18

مامان جان عزیز به خدا اگه این آقای شوهر قرار بود بیاد تا حالاومده بود.
.
.
دیدی ترشیدی....! ها ها ها ها..........!

گن جیش کک 1388/10/17 ساعت 16:48

نکته :آدم وقتی می خواد از این کاری ساختار شکانه انجام بده از کسی اجازه نمی گیره که هیچ تازه به هیچکی نمی گه مگر اینکه اونم یه آدم دیوانه باشه تو مایه خودش
من یه روز به سر زده بودم کچل شم همشه می گفتم تو خونه پیش دوستان اینقد می گفتم که تو تخیل وذهن خودم کچل بودم همیشه
یه روز یکی کسی چند سال پیش بهم گفت. فقط به من گفت! می خام کچل کنم
گفتم دلت می خاد
پشیمون نشی
گفت: آره می خام
گفتم چشت ببند ماشین ریش تراشی بردار نمره یک
واز جلو بزن
اول سری که ماشین کردی خودت تو آینه نگاه کن
دلت گرز می شه
بعد ادامه می دی .. نمی ترسی
وقتی ماشین تمام شد تیغ بکش تا سرت برق بشه
مسه همون بازیگر کره ی که من کلش خیلی دوس داشته ام

...

صدی بعدم که دیدمش وقتی کچل شده بود
دیونه شدم
احساس می کردم یه جنایت بزرگ کرده ام
چقدر معصوم ومظلوم ودوست داشتنی شده بود

درست مسه تخیلات همیشگی من از خودم از خود کچلم



به جای اینکه پست می ذاشتی رو وب یه زنگ به من می زدی عزیز
تا الان سرتو صاف کرده بودم که هیچ
یه حلقه ام تو گوش ات بود!

ای جان
ایشالا دفعه ی بعد، خواستم شوهر کنم میام پیشت راهنماییم کن!
من اگه کچلانگیمو اینجا ننویسم
اگه دلتنگیمو ننویسم
اگه عصبانیتم از دار و دنیا رو ننویسم
.
.
.
پس چی بنویسم؟!

منم دوست دارم
... نمی ذاره
ولی مطمئنم بهت میاد آبجی کچل خوبم

به روزم

علیرضا 1388/10/29 ساعت 11:52

سلام
بامزه بود

پریسا 1388/11/01 ساعت 12:39

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد