بد، بدتر

جیرجیرک ازم خواسته 5 تا خصوصیت بدمو بگم. شوخیم نمیاد. دلم گرفته. ایناییم که میگم خیلی جدی اند.

1. زیادی احساساتیم و بیش از اندازه ای که شایسته ی یک آدمه، بهش احترام میذارم. جوری که واقعا هول برش می داره و فکر میکنه خبریه.. درحالیکه خودشم میدونه که خبری نیست. تو دعوا حتی اگه همه چی به نفع خودم باشه، کسی که منت کشی میکنه و با معذرت خواهی همه چیو ماست مالی میکنه منم. قهر دوست ندارم.

2. امکان نداره بتونم کسی رو از زندگیم حذف کنم. یعنی درواقع کلمه ی Delete تو فرهنگ لغت من هیچ جایی نداره. آدما همیشه هستن، گاهی کمرنگ میشن اما هرگز از بین نمیرن. و این همیشه خوب نیست. من بدترین وقایع زندگیمو هم با جزئیات کامل به یاد میارم انگار که همین الان در حال وقوع اند.

3. اونقد خاطره بازم که حال آدم رو بهم میزنم. یعنی آدم از کلانتری خیابون دلگشا هم خاطره داشته باشه خیلی داغونه دیگه. بعضی وقتا باید فراموشی گرفت. بعضی آدما ارزش به خاطره سپردن رو ندارن.

4. قدرت "نه" گفتن رو ندارم. تاوان این رودرواسی مسخره مو هم همیشه دادم. و دارم میدم.

5. کینه ایم. تا زمانی که ازم معذرت خواهی نشه، یه کینه ی شتری به دل میگیرم وحشتناک. بروز هم نمیدم. به این خیال که آدما خودشون اینقد شعور دارن که میفهمن دارن چیکار میکنن...


هیشکیم دعوت نمیکنم به این خودزنی وبلاگی. هرکی دوس داره خودش مث مرد 5 تا خصوصیت بدشو بگه

نظرات 20 + ارسال نظر
جیرجیرک 1388/10/02 ساعت 08:31

یه صفت خیلی بدت اینکه زود قضاوت می کنی
همه چیزو یک طرفه می بینی

همه چیزو اونجوری که هست میبینم

سلام
با احترام به ذهن من اضافه شدی.

لی 1388/10/02 ساعت 10:58 http://www.leee.blogsky.com/

من هم همین طور

برات یه کام خصوصی گذاشتک عروسکم برو بخون

خوندم

ساناز 1388/10/02 ساعت 11:12 http://j

برات یه کام خصوصی گذاشتم عروسکم برو بخون

......

kiyOOsk 1388/10/02 ساعت 21:19 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام .
کار جالبیه .
در حقیقت خوبیش اینه که آدم خودشو بیشتر می شناسه .
دوست دارم بزارم اما چارچوب وبلاگم اجازه از خودم نوشتن رو بهم نمی ده .
موفق باشی .

نلسون 1388/10/02 ساعت 21:54

۱. جالبه چقد شبیه هم نیستیم
۲. جالبه چقد شبیه هم هستیم
۳. جالبه چقد شبیه هم نیستیم
۴. جالبه چقد شبیه هم بودیم
۵. جالبه چقد شبیه هم نیستیم

خیام 1388/10/03 ساعت 06:57

حالت بد امروز:
روز تولدمو از لج نمیخوابم ... هیشکی سراغمو نمیگیره و منم لعنت میفرستم به مسیح که چرا یه روز بعد من دنیا اومده ... لعنتی ...

مسیح با اونهمه مسیحیش الان فراموش شده
چه توقعاتی داری تو
الانم اگه لوگوی گوگل نبود و این کامنت تو، منم مسیح رو یادم رفته بود
به نظرت از دستم ناراحت شده؟

ماه لی لی 1388/10/03 ساعت 12:52


امیدوارم قدرت نه گفتن را به دست بیاری....

گربه ایتالیایی 1388/10/03 ساعت 12:54

پیرزن دانشگاه بسیار بدی دارید
اومدیم براتون نمایش اجرا کردیم پول مارو ندادید
انشالله دانشگاه خراب بشه روی سرتون

روز دانشجو روحوضی میذارین توقع دارین چی؟!
عموپورنگ هم میاوردین با خودتون دیگه

حتی بشکنی
آسمان در اجزای تو پیداست
دوست میدارمت خاهر مهربان من
تو همان باش که هستی
دیگران باز خواهند گشت
بی تاب
شرمسار

بنیامین 1388/10/03 ساعت 16:32 http://po

با شعر به روزم

و همچنین با عکس :

www.avishanekoohi.blogsky.com

یا حق

پرتقال 1388/10/04 ساعت 10:47 http://porteqal.blogfa.com

ممم نمی دونم.. شاید یه دلیلی داره که خودم هم نمی دونم.. اما خودم م دوس ندارم اینجوری.. توی چی خوش شانسم ؟

[ بدون نام ] 1388/10/04 ساعت 17:12

با سلام
وبلاگ کانون عکس بندرعباس راه اندازی شد برای تبادل لینک
می توانید در قسمت نظرات پیغام بگذارید امیدواریم تا بتوانیم با همکاری شما دوستان هنر عکاسی در استان را ارتقا داده و شاهد موفقیت عکاسان هرمزگانی در این عرصه باشیم
با تشکر
کانون عکس بندرعباس
http://bndphotoclub.blogsky.com/

سلام عزیز....
گزارش سفرم به هرمز رو در وب اینجانب ببینید و لطفا از نظرات ارزنده و شفاف خودتون منو بی بهره نگذارید...
مرسی ....

دوس داشتم.
میگم خوبشم میگم...

مام دوس داشتیم و نوشتیم آبجی.
http://amufiruz.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

من الان تو ترکم
دارم کوپن اینترنتمو کم میکنم کم کم
سر فرصت میام حسابی می خونمت

غزلک 1388/10/19 ساعت 15:10

1-زود رنجم
2-استاد متلک گفتن و دل شکستنم
3-فکر میکنم خیلی بیشتر از دیگران میفهمم
4-فکر میکنم هیچ وقت حق ندارم اشتباه کنم وقتی اشتباه میکنم نمیتونم خودمو ببخشم
5-از اینکه کسی رو دوست داشته باشم و به کسی وابسته بشم، بیزام

نازی 1389/09/29 ساعت 17:49

هرچی بیشتر می خونم بیشتر فک می کنم که شبیهیم!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد