می شنوی؟ صدای نغمه ی غم انگیزی می آید. انگار وقت رفتن است...

اصلا دیده ای گاهی اوقات هرچه بیشتر تقلا کنی بیشتر فرو می روی؟

جان می کنی و باز هی چی آنی نیست که باید باشد

هی توی خودت فرو می روی و الکی لبخند تحویل ملت می دهی که، حال ما خوب است...

توئی که حواست هست نباید باور کنی که

توئی که با چشمهای خودت دیده بودی همه چیز را نباید باور کنی که

اردیبهشت ها را، خردادها را، و تمام پاییزهای این سالها را

توئی که جیغ کشیدنهایم را پشت لبخند و قیافه ی آرامم شنیده بودی

توئی که توی اینهمه سکوت غیرقابل تحملم کلافه میشدی از فریادهایم

تو نباید باور کنی که

قرار که به رفتن باشد، امروز و فردا و پس فردا ندارد.

 

کم کم یادت می رود برای یکی کتاب خالی خریدی هدیه دادی

با یکی توی گرمای 45 درجه قدم زدی بستنی خوردی

نشستی با ذوق و شوق از غرایز مادرانه ات با یکی حرف زدی

برای یکی درددل کردی که چقدر عاشق اولین استاد نویسندگی ات بودی توی ۱۶ سالگی ات

یکی را آبجی صدا کردی

یکی آبجی صدایت کرد

برای یکی 500 تومن نذر سیدمظفر کردی عکسش جایزه بگیرد

یکی را جلوی ستاد انتخاباتی احمدی نژاد ملاقات کردی

به یک شاعر کشک هدیه دادی به خاطر شعرهای غیرکشکی اش

برای 20 سالگی یکی موش خریدی

برای یکی ترشی انبه درست کردی فرستادی

خیلی چیزها

خیلی آدمها

کم کم یادت می رود

باید یادت برود...

 

می شنوی؟

صدای نغمه ی غم انگیزی می آید

مثل وقتهایی که باید بارت را ببندی بروی


پ.ن: تا اطلاع ثانوی دیگر به روز نخواهم شد. اگر هم نوشته ای هست، پرتی، پورتی، به حساب من نگذارید.

خدا تو را حافظ

نظرات 71 + ارسال نظر
هانیه 1388/06/23 ساعت 01:57 http://gamaj.blogsky.com

واقعا با این چیزی که نوشتی موافقم

یارن چه غریبانه رفتند از این خانه .........
یا ... ممد نبودی شهر آزاد گشته خون یارنت پر ..

سوی دیار عاشقان سوی دیار عاشقان سوی خدا می رویم سوی خدا می رویم

کامکنت قبلی رو با صدای آهنگران زمزمه کنید انایی هم که دستشون میرسه زنه بزنن
جواب
سوی دیار عاشقان ... سوی دیارعاشقان ...........ماشالاه جواب بده سوی ....

لی 1388/06/23 ساعت 02:36 http://www.leee.blogsky.com/

سلام
با این تصمیمت یاد اون روزایی می افتم که همیشه یکی ماشین داره می گه بیا برسونمت و من می گم نه... می خوام قدم بزنم...
و بعد از کمی قدم زدن می بینی که چقدر راه دوره و هیچ کس دیگه ای هم نیست که باهاش بری...
وبلاگت حکم همون ماشینه رو داره...

منظورم کامنت و اونایی و سینه بود

مریم 1388/06/23 ساعت 02:53

دلم گرفت صدیقه....

سانی 1388/06/23 ساعت 10:16

گوج گنو رو خیلی حال کردم :))) اونقدر که هرچی توی ذهنم بود می خواستم بنویسم واست پریییییییید.
هان ما شالله ماشا الله

یه چیز جدیدی هم تازگیا شنیدم که نمی گم چون فردا میان در خونمون می گن اعتراف کن.

سلام صدیقه
دلم گرفت

سلام....
قبل از هر چیز بگم که با کامنتهای احسان و شهاب حال کردم اساسی.....
منم که لابلای این یکی در میونها بودم.......D:
اه ه مصبتو شکر...هر چی خوردیم پرید.......با لهجه بهروز وثوقی ..بخونید....
بعضی مواقع لازم میشه ادم برای دل تنگ خودش هم که شده..یه چیزای رو بنویسه ...وبلاگ جای خوبیه که اون دل تنگیها رو یواشکی دوستای دیگه هم بیان و یه سرکی بهش بکشن......خب پس سعی کن این فرصت رو از دوستای دیگه ات نگیری ...دختر خوب...باز خوبه حداقل ما هرازگاهی تو رو میبینیم....فکر اون بیچاره هایی باش که این امکان رو ندارن...مثل...رامبد جوان و گروس عبدالملکیان.....

بهشب 1388/06/23 ساعت 11:44 http://behshab.blogsky.com/

غلط میکنی

نلسون 1388/06/23 ساعت 11:55 http://nelson.blogsky.com

آقای بلوچی پس من چی ؟!
مگه من دل ندارم ؟!
خوب منم دلم تنگ میشه

ماه لی لی 1388/06/23 ساعت 12:23

نه عزیزم ((من)))تو خیلی مهربونتر از اونی که دل تنگمون را لای یک مشت بپیچی و پرتش کنی آن سوی نا کجا آباد...
ما هیچ...چشم و دل دربندتو امان چه....
همه کامنتهای بالا را هم می تاییدم...

پری سا 1388/06/23 ساعت 12:38

واسه تولد کی موش خریدی؟
تو ۲۰ سالگیش؟

همستر خریدی؟

اوه....راستی یه چیزی رو یادم رفت....که بازم یادم رفت...

آبجی
دارم شجریان گوش می دم
دلم گرفته تو هم قوز بالا قوز
جمع کن این بساط لوس بازی رو
تا حالا هیچی نگفتم چون آبجی خوبی بودی
اما بخوای ادامه بدی موهاتو می کشم
تو کفشت ماست می ریزم
یه کلپک هم کیندارم تو جیب شلوار جینت
حالا اگه مردشی برو

هست طومار دل من به بلندای ابد
بر نوشته ز سرش تا سوی پایان تو مرو ...

دوست دارم آبجی مهربونم
تو نرفته دلتنگم می کنی بری که خود زنی میکنم

محمد نفیسی کوچک 1388/06/23 ساعت 17:01

1500 تومن نذر کردم که بمونی

[ بدون نام ] 1388/06/23 ساعت 17:01

نرو نرو

نرووووو نروووووو می مییررررررررررررییییییی می یپوسیییییییییی
با صدای رضا صادقی

[ بدون نام ] 1388/06/23 ساعت 23:22

یاران چه غریبانه رفتند ازین خانه / هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه / با صدای کویتی پور ...... ماشالا ه .......

کامنت بالا مال من بود ماشالا ه بزن ...... می خوام صدات تا خود .... برسه یاران چه غریبانه ........یارن چه غریبانه ... رفتند ازین خانه ......

با احترام به اقای نفیسی.....2500 تو.من نذر ............نبود بیشتر

[ بدون نام ] 1388/06/24 ساعت 01:28

naaaaaaaaaaaaa..naro..man har rooz be omide neveshtehaye to miyam on misham
:(

محمد نفیسی کوچک 1388/06/24 ساعت 11:28

3000تومن کردمش.......

جرون 1388/06/24 ساعت 13:24


یه وبلاگی (http://mymadhouse.blogsky.com/) تو اردی بهشت 58 به دونیا اومد کلی مطلب بامزی خوب و گشنگ نویشت, حالا تو شهریوری 88 داره میری کوجا نمیدانی. همین!!!!!
امیدوارم دوباره بیاد با اون پوستای باحال میثل همونایی که هممون دیدم.
خوداحافیظ

سانی 1388/06/24 ساعت 13:30

گوج گنو اینم می شه
مارو تنها نزار رو قلبمون پا نزار به دیدن........
نه نشد بزا از اول می خونم
منو تنها نزار رو قلبم پا نزار به دیدن دلم بیا فقط یه بااااااااااار خودم قربونیتم یار جون جونیتم میونه عاشقا منو نزار کناااااار

بعله تو بمون جواد یساریتم می شم

سانی 1388/06/24 ساعت 13:32

۴۰۰۰ تومن ............
کسی نبود؟
۴۰۰۰ تومن ۱
۴۰۰۰ تومن ۲
۴۰۰۰ تومن..........
بزار مشتریت باشم

سانی 1388/06/24 ساعت 13:36

می گم صدی من هر سری که میام مثل آدم واست کامنت بزارم نمی شه به خدا به پیر به پیغمبر نمی شه
همش حس لودگیم میاد
تو ببخش
سری بعد که اومدم بت سر بزنم دیگه جلو خودم با چاقویی قمه اییی چیزی می گیرم تا نگی ای خدا چرااااااااااا اخه چراااااااااا .........

سانی 1388/06/24 ساعت 13:38

وای ماشالله هزار ماشالله چقدر حر ف می زنم من

می روی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟؟؟؟؟؟؟

دوستان یه پیشنهادی می خوام بدم . بیاین اونایی که از رفتن خانم مهندس طاهری ناراحتن امضا جمع کنیم برای بازگشتشون . اگه موافقین . همینجا توی قسمت کامنت امضا کنید به اسم خودتون .

. ()))()***& /؟؟//

......./............../..........
........ .../....

اولین امضا رو من زدم

ماه لی لی 1388/06/24 ساعت 19:11

این هم امضا من و او....
*
* *
* * 0 0
* *** 0
* *
* *
* * *

نلسون 1388/06/24 ساعت 22:12 http://nelson.blogsky.com

+ +
+++++++++++++++ +++++++
+

یکم امضام زشته آخه امشب اصلا حالم خوب نیست
فردا شب تقلبی میام یه امضای دیگه میزنم
راسی من 500 تومن نظر میکنم ( دوماهه بهمون حقوق ندادن )

مریم 1388/06/25 ساعت 01:44

اینم از من

^^^^^^+=
^^^+=
^^^^
* *

سانی 1388/06/25 ساعت 09:28




$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
@@@@@@@@@@@@
Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! !!!!!!!!






[ بدون نام ] 1388/06/25 ساعت 11:45

ها ها ها نلسون بی سواد نوشته نظر
آخه کی به تو لیسانس داده
نذر عزیز دلم نذر
...............
@$@!$%^2
@^$%&$$#5
m

بهشب 1388/06/25 ساعت 12:20 http://behshab.blogsky.com/

+++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++اینم امضای من مثبت

چرت 1388/06/25 ساعت 12:21 http://chertnevis.blogfa.com

اره...
ادم به شب بشه بهتره
برایه ادم نفرستادی این چیزارو

محمد نفیسی کوچک 1388/06/25 ساعت 13:19


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 5000 تومن نذر
اینم امضای من.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

سلام آجی
دلم در حال ترکیدن بود که تو ترکوندیش دستت درد نکنه
این روزا خیلی دلم ترکیده به پهنای آسمان و تمام ذرات هستی و به تعداد تار موهای تو شوخی نمی کنم
=======
منم دارم کاسه کوزمو جمع می کنم که برم ولی کجاشو نمی دونم
اما در مورد تو نذر می کنم مثل بقیه و امضا هم میدم که باشی و بنویسی حداقل خیلیها هستند که دلشون واست تالاپ و تلوپ می شه ... پس برگرد آبجی بنویس بخاطر اونا
اما من کوله پشتیمو بستم و آماده رفتنم


من تو کار تومان هم نیستم فقط دلار $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
اینم امضا و شاید آخرین کامنتم

^ 7 ^
^ ^
^ ^
^

[ بدون نام ] 1388/06/25 ساعت 16:08

مریم جان تو دیگه چرا؟

[ بدون نام ] 1388/06/25 ساعت 17:57

اگر هم نوشته ای هست، پرتی، پورتی، به حساب من نگذارید
الان این یعنی چی؟

ماه لی لی 1388/06/25 ساعت 21:33

اومدم ببینم به روز شدی یا نه...دیدم خبری نیست
گفتم دو امضا بدهکارم آخه ما چهارنفری مطالب قشنگت را میخوندیم..
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
bbbbbbbb
***rrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

محمد نفیسی کوچک 1388/06/25 ساعت 21:57

دلار خوب نیس یبار افت می کنه یبار بالا میکشه
......

خانوم بزرگ چچچچچچچچچرررررراااااااا؟
منم رفتم خداحافظ
اینم امضاء من @@@***)()()(*)*&&&%%%
############
+++++++++
(*******)
^^^^
___ __ ___________
مردم نرو

[ بدون نام ] 1388/06/27 ساعت 13:08

لوس

آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی
آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی آجی صدی من نتونستم احساسات تو رو جریحه دار کنم ولی تو تونستی بیا دیگه بسه

محمد نفیسی 1388/06/28 ساعت 20:02

برزوم برزوم برزوم برزوم برزوم برزوم

در انتظار اتمام اطلاع ثانوی هستیم .

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد
آبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

سانی 1388/06/30 ساعت 09:26

ای بابا هنوز که بر نگشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد