نداره

1. دیوونه خونه تو موبایل این شکلی میشه:


2. این چیزمه.. چیز.. پروفایل!

CliCk HERE


3. دارم اعصابمو جمع میکنم برم Bungee jumping (هه، مگه تو خواب!) -- بعدا خیلی توضیح میدم.

4. از اینا:

You don't have to be crazy to be my friend, but it sure helps you!‎

نظرات 22 + ارسال نظر
محمد 1388/06/09 ساعت 05:15 http://mmoeeni.blogspot.com/

Do I have to be your friend?! /j

that's exciting to be your friend...

محمد نفیسی کوچک 1388/06/09 ساعت 11:06

دیووووووووووووونه؟؟؟؟؟
وزن: بله ،قد: کمرنگ ،رنگ پوست: پررنگ
دیووووووووووووونه!!!!!!

ماه لی لی 1388/06/09 ساعت 12:50


یادت باشه با هم بریم...........

نلسون 1388/06/09 ساعت 13:27

باید با کامپیوتر نگاه کنم تا بفهمم دیوونه خونه چجوری میشه
تو موبایل اصلا مشخص نیست
شاید به خاطر خود فیلتریشه :دی

جرون 1388/06/09 ساعت 22:47


من از کاریج آمده، ازین ها که شوما میگه میخاد؟؟

درود.
در پروفایلتان من هم بودم.
اینها: سینوزیت،مزرعه با adsl و گرامافون، هندو اروپا، کفش آل استار، لواشک، عکاسی، سیگار لایت، عروسک زشت، دریا، آش رشته و اینا، وان، وبلاگم، انگلیسی.
راستی خوب مینویسید. حتی پروفایلتون رو هم خوب نوشتید.
من ازین نوشته های بی ذغذغه لذت میبرم.
پایدار باشید.

سلام
خوبه که لذت بردی
م م ن و ن

سانی 1388/06/10 ساعت 13:46

اولآدش چرا نگفتی اول ساناز؟
دومآ دش چرا اول گفتی پریسا؟
سومآ دش قهرم باز
چهارمآ دش چی؟! به درک که قهرم بات؟
پنجمآ دش حالا حالاها آشتی نمی کنمااااااااااااااا
ششمآ دش ایم چی می خواستم بگم؟
هفتمآدش چرا دامنای منو دوست نداری؟
هشتمآدش اگه قدت کمرنگ پس من چیم؟ لابد بیرنگم دیگه؟
نهمآدش که خوش به حالتون نون بوقلمون؟
دهمآدش راست می گن پولدارا غم ندارن؟
یازدهمندش آخی بمیرم واست هنوز بیماریت خوب نشده؟
دوازدهمندش صبر کن بخونم یادم رفت بقیشو..
سیزدهمندش متوجه نشدم گفتی مثل احمقا نمیری؟ یعنی می خوای منکر بشی؟ ای شیطون
چهاردهمندش وای خسته شدم
پانزدهمندش عاشقتم

عاشششششششششششقتم سانااااااااااااااااااااااااااااز

متین 1388/06/10 ساعت 14:16

دختر تو تکی ، محشری جایی واسه گفتن هیچ جمله اضافی نمی زاری دوستت دارم

:)

بی سوت 1388/06/10 ساعت 14:35 http://bsut.persianblog.ir

خونه تون شادمانه و دلتون پر رنگ و اعصابتون هم البته calculater و البته ممنون از لطفتون !

محمد 1388/06/10 ساعت 14:54 http://mmoeeni.blogspot.com/

I think so! /i

سلام .
کیوسک افتتاح شد .
با حضور گرمتون ما رو خوشحال کنید .

شب شعر شهریور . شبی با بودن‌های ساجده
ساعت 21 . چهارشنبه شب . فرهنگسرای طوبا . سالن فرهنگ

سلام بلاگ خیلی قشنگ و شادی داری...

آدمو سره حال میاره...

آخه منم دیوونم...

خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنی...

البته خودم دیوونم نه بلاگم

سلام دوست عزیز
من نمیدونم غم دلمو با کی در میون بذارم
کمکم کن.............................

[ بدون نام ] 1388/06/10 ساعت 18:08

سیما لخته بالا نرین،زشته

حرکت

دیو نهیه خوبی هستی.خوشم امد
ولی هنوز جا داری...بیشتر...بیشتر...

گربه ایتالیایی 1388/06/11 ساعت 17:22

دانشگاه قبول شدم

جوجه!

وانت سواری رو هم اضافه کن.

راستی ، آپم.

نلسون 1388/06/12 ساعت 12:25

آها این شکلی
پس چرا تو گوشی من اینجوری نبود
اینم یه مورد جدید ...

مهسا 1388/06/16 ساعت 15:43

منم از این قصدا داشتم تا اینکه فهمیدم دخترا رو راه نمیدن
:((((

آرش 1388/06/20 ساعت 02:04

منم تا پای سکو رفتم، بعدش یادم اومد هیجان برام خوب نیست!!!
ولی ترسش باید کمتر از سوار شدن توپولوف و فوکر 100 باشه، مگه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد