شوهر خوبه

میشینه فوتبال نگاه میکنه

سرتو میذاری رو پاش "عشق سالهای وبا" میخونی

هیجان زده میشه: "گــــــــــــــــــل"

متفکرانه میگی: "این کتابه چه اروتیکه چه جوری مجوز دادن بهش؟"

نه تو اهمیت میدی که گل شده

نه اون توجه میکنه که این کتابه چقد اروتیکه. چه جوری مجوز دادن بهش...

نظرات 15 + ارسال نظر
بی رنگ بی رنگ 1388/06/08 ساعت 15:04

پس بده بخونم، من اهمیت میدم

...

شوهر خوبه اگه اصلش گیر بیاد این روزها جنس الکی زیاد شده مخصوصا شوهر ...
شوهر نیستم ... آجی که هستم ... واقعا چه جوری مجوز دادن !

محسن آزادبخش 1388/06/08 ساعت 15:10 http://mray.ir

یه پست در مورد زن هم بذار

بی رنگ بی رنگ 1388/06/08 ساعت 15:15

آنکه یافت مینشود، آنت آرزوست....

لی 1388/06/08 ساعت 15:40 http://www.leee.blogsky.com/

مرد : گگگگگگگگگل
زن : این چقدر اروتیکه.
مرد : کی ؟ داور ؟ می گن یکی از پولدار ترین داوراست. هنوز هم مجرده...
زن : نه این کتابه ؟ داور کدومه ؟
مرد : ا... مگه کتاب اروتیک هم هست ؟
زن : منظورت همون پیرهن زرده است؟
مرد : (در حالی که کتاب را از بین دستان زن میکشد) بده امشب بخونمش
زن : الان که شبه... خیلی هم خوش تیپه ها...
مرد : شب قبل از خواب می خونمش
زن : این فوتباله تکرار هم داره ؟
مرد : زیر جاهای حساسش خط بکش...
زن : فردا دوباره می ذاره ؟
مرد :‌ من میرم بخوام. قبل از خواب هم مطالعه می کنم.
زن : ( در حالی که روی مبل خودش را بیشتر ولو می کند تا باقی فوتبال را ببیند.) چند چنده ؟

چه خوب کشش دادی!

میلاد 1388/06/08 ساعت 16:07

شوهر خوبه.. زن خوبه.. بچه خوبه.. فوتبال خوبه..عشق سالهای وبا خوبه.. اصلاً همه چی خوبه.. به شرطی که فقط اُون توپه گل بشه.......!

متین 1388/06/08 ساعت 17:00

صدی جونم رویا اگه نباشه زندگی معنا نداره و شاید یه جایی یه کسی رویای تو باشه (در ضمن یه خواهش کوچولو دوست دارم تو facebook جزه دوستات باشم اگه قابل بدونی اگه دوست داشتی اسمم و فمیلم همونه تو آدرس ایمیلمه دوست دارم دوستامم بدونن چه قلمی داری و چه احساس زیباییو افتخاریه جزه دوستات باشم )

محمد نفیسی کوچک 1388/06/08 ساعت 23:04

اووووووووووووووووووووووه

نلسون 1388/06/09 ساعت 02:09

جالبه یه کشتی مدام رودخونه رو بالا پایین کنه
واسه یه عشق
حیف که کشتی ندارم
و صد حیف که رودخونه هم دم دست نیست
شاید به خاطر اینه که کار از پایه خرابه !!!

چه وقته کتاب خونده آخه؟ اون هم جایی که سروصداست...
اصلآ این رابطه ای که گفتی از همون اول مشکل داره :دی

خوندنه *

حالا اگه شوهره اهل فوتبال نباشه چی....

اخبار نگاه میکنه!

چرا تهمت می زنی خواهر من
من خودم بیش از یک دهه شوهرم فوتبالم نگاه نمی کنم زنم هم اتفاقا خیلی به کارای مارکز علاقه داره و از اونجایی که وقت بیشتری واسه کتاب خوندن داره هر وقت بخوام رمان یا داستان کوتاهی چیزی بخونم از اون می پرسم . تازه یه چیز دیگه (( زیبا ترین غریق جهان )) یکی از داستانهای مورد علاقشه که بارها برام خونده من هم همراه با زنهای داستان زار زار گریه کردم و هر بار هم که این داستان رو بخونه باز هم تاز ه است.
بهتره اول شوهر کنی بعد درباره شوهر ها قضاوت کنی . این شوهری که تو مشخصاتشو دادی مال سریال خونوانده است که ظهرها از رسانه ملی پخش می شه و خدا می دونه اون چیزی که پخش می شه چقدر با واقعیت فاصله داره یا شاید واقعا دوست داری شوهرت این جوری باشه .

خوشبختی یعنی یه مرد خیکی
حساب بانکی،ماشین مشکی
ازدواج شکل یه زن چاقه
دستپخت عالی،جهیزیه کامل
خانواده یعنی چندتا بچه ی لوس
آخر هفته جاده ی چالوس
عشق یعنی دختر شریک بابا
عروسی که کردی،بیا سهمتو وردار
این معنی روزمرگی
گم شدیم تو پیچ و خم زندگی
موفقیت یعنی قبولی تو کنکور
رفتن به کانادا با رشوه و پول
پول یعنی یه فلسفه ی وجودی
اگر داری هستی،نداری هیچ وقت نبودی
تفریح یعنی سریال بی مزه
فوتبال دیمی ،ساندویچ بد مزه

ای داد از روزمرگی!

(تازه من کلی تخفیف دادم فقط گفتم فوتبال و عشق سالهای وبا)

خیلی خوب رشد می کنی
توی این فضای مجازی
راهت رو پیدا کردی آبجی
ستاره قطبی ما شو

گم نشده بودم ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد