آدم باید یک روزی عاشق می شد،

سیب بهانه بود.

نظرات 14 + ارسال نظر
دانیال 1388/06/06 ساعت 17:47

اوه گاد!
عجب حرف جالبی.

ماه لی لی 1388/06/06 ساعت 17:57


از بس آدم جذاب نبود حوا به سیب چسپید...

متین 1388/06/06 ساعت 19:02

فقظ می تونم بگم قلمت سحرو جادو میکنه دختر تا حالا همجنسی نداشتم که اینقدر با احساس و رک بنویسه و ماهی و امیدوارم قلمت بهترین نقشهارا برای زندگیت بکشه

م چ ک ر م

حسین 1388/06/06 ساعت 23:19

از این بهونه ها زیاده ماشالله! الان دیگه سیب جاش عوض شده، شده محل کار!

نلسون 1388/06/07 ساعت 02:33 http://nelson.blogsky.com

چرا آدم ؟!
بازم این زنا می خوان مظلوم نمایی بکنن ؟
برا ماه لیلی بود
.....
بنده خدا آدم خیلی ساده بود
زودی گول مامان بزرگو خورد !

محمد نفیسی کوچک 1388/06/07 ساعت 11:58

اگر با دیگرانش بود میلی چرا جام مرا بشکست لیلی

احسنت احسنت آجی
کاملا موافقم

میلاد 1388/06/07 ساعت 16:27

حالا اگه میشه یه چند کیلو بهانه به ما بده...

.
.
.
دُرُشتاشو بده...

نسل ما بجای سیب ٬ اناره

نازنین 1388/06/08 ساعت 00:29

بیچاره آدم که غیر ازحوا انتخاب دیگری نداشت!

و خوش به حال حوا که عشقش آدم بود!

ا اسم دیوونه خونتو رو دیوار خونه جدیدمون کاشتیم آبجی.
خوب مینویسید خداییییش.

راستی ای کاش فید وبلاگتان را فعال میکردید.

دلم گرفته
دلم گشنشه
دلم می سوزه
شاید زیاد اسید ترشح کرده
دلم لم داده
واسه خودش خیالایی داره
نه دلم ...
نه قلبم داره تند می زنه
یعنی من هم عاشق سب شدم
نه حوام کجا بود خانم
من تو رو می خوام و کوتاه نمیام این روزا می رن و اون شبا نمیان
من تب دارم سر درد هم دارم صورتم چشمم دلم گود افتاده
آبجی بیکاری انگولک اعصاب ضعیف سیب نصفه چشمای حوای توی مغزم می کنی ؟

چقد حرف میزنی بنیامیــــــــــــــــــــــــــــــــن!

خیلی باحالی
دلم گرفته
عاشق شدم ..
عشقم .................
چیکار کنم ..
عاشقم..کی معشوق من میشه..شاید هیچ کس...
تنها و بی کس بی همدم ..
نه یک دوستی..
از صبح تا بعدازظهر کار ..بعدازظهر هم الاف وبیکار...دارم دیونه میشم....
ببخشید سرتونو به درد آوردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد