_ ببخشید خانم، شما دوست پسر دارید؟

_ نه من وبلاگ می نویسم!

نظرات 11 + ارسال نظر
میلاد 1388/06/03 ساعت 16:06

ببخشید خانم، شما دوست پسر دارید؟

نه من وبلاگ می نویسم

__________________________________

ببخشید خانم، شما قصد ازدواج دارین؟

بی رنگ بی رنگ 1388/06/03 ساعت 16:09

منم آب حوض میکشم

من دوست دختر ندارم و تازه وبلاگ نویس شدم!

دوستانی دارم بهتر از برگ درخت...

نلسون 1388/06/03 ساعت 21:31 http://nelson.blogsky.com

ببخشین خانوم شما وبلاگ میریسین ؟!


عجب! چه باحال.

پری سا 1388/06/04 ساعت 00:41

خارجیه؟
چه اسمش باکلاسه
وبلاگ

ببخشین آقا شما با خانومی که وبلاگ می نویسه چرا
می خواین دوست شین ؟
ببخشین 12 تا قرص تو گلوم گیر کرده یکی
یه لیوان آب بده
ترجیحا خانم و مجرد و وبلاگ نویس
با پول بیمه حقوق ثابت و پورسانت ...

بامداد
میلاد
یاد بگیرین
اینجوری مخ میزنن!
D:

خانم به جان بچت راستش رو بگو
اسم دوست پسرت وب لاگ نیست

دوست پسرم نیس که
عشقمه

میلاد 1388/06/07 ساعت 16:25

اگه دیگه باهات عروسی کردم....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

لی 1388/06/08 ساعت 03:15 http://leee.blogsky.com/

ببخشید خانم شما قاتلید ؟
نه من وبلاگ می نویسم
***
ببخشید خانم من شما رو جایی ندیدم؟
نه من وبلاگ می نویسم
***
امروز چقدر هوا گرمه
نه من وبلاگ می نویسم
***
ببخشد خانم اسمتون چیه ؟
نه من وبلاگ نویسم
***
ببخشید خانم شما همون
آره. من همونم که یک بار هم وبلاگ ننوشته ام

(چقدر این آخریش با بقیه فرق داره. به خاطر موسیقیه که یک دفعه شروع شد. حسم و نظرم رو عوض کرد...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد