برای ثبت در تاریخ

آبجی کوچیکه م فردا کنکور داره

هه

انگار همین دیروز بود که خسته و کوفته و له و درمونده با قیافه ی کوشولو و اخمالو و ناراحت واساده بود تو چارچوب در با لهجه ی لوس و بچه گونه ش غر میزد که: "از صب تو مهدکودک بودم تا 4 عصر. هیشکیم نیومد دنبالم. واقعا که!"

وای خدای من

انگار روی دور تند زده باشی این چند سال رو!

نظرات 25 + ارسال نظر

سلام.

ایشالا که به سلامتی و خیر و خوشی باشه برای ایشون و برای سایرین نیز هم.

چه وبلاگ تون خوش رنگه. آدم روحش شاد میشه و یادش گرامی!

خدانگهدار.

سلام
مچکرم
ممنون
مرسی!

اولش کلی بهم خوش گذشت تو حیاط مهدکودک بعد هی دیدم کسی نمیاد دنبالم! ولی آخرش با یه تی تاپ سر و تهش رو هم آوردند.
هه
انگار روی دور تند زده باشی این چند سال رو!
اینم از آبجی بزرگه ی ما.. جای دعا کردن واسه کنکور من نشسته داره واسم پست وبلاگ مینویسه!

میخوای سر خدا شیره بمالی یا سر سازمان سنجش؟
درستو میخوندی مث آدم شب کنکور محتاج دعا نشی!

سلام ان شاءالله آبجی کوچیکه ی شما کنکور قبول شن
فکر نکم اون خانم با من نسبتی داشته باشند من کارشناسی حسابداری دارم و فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور قشم هستم

ایشالا دوتاییتون شوهر کنین.. مامانتون از دستون راحت شه... کنکور و دانشگاه چیه؟ :دی

گوج گنو 1388/04/05 ساعت 11:23

....

ماه لی لی 1388/04/05 ساعت 16:23

با امید به پیروزی..

آقا رستم 1388/04/05 ساعت 16:34

ذذذذذذذذذذذذذذ......ححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع

بهشب 1388/04/06 ساعت 08:04

الی

امیدوارم قبول شه اما هر جا می ره دانشگاه تهران نره
آخه دلم نمیاد آبجی کوچیکه آبجی دیوونه من
کابوس ساطور و اسلحه
خواب مهربونشو خراب کنی یا در اتاقش خود به خود از پاشنه در بیاد
اصلا بگو بی خیال دانشگاه شه
چون دیگه کسی بهش نمی گه
خس و خاشاک و آشوبگر و منافق و ...
اصلا به من چه آبجی
هر چی دوس داره بره
این روزا از فکر و سایه خودم هم وحشت دارم
خوش باشی و موفق آبجی کوچیک آبجی دیوونه من

چه جالب ... آبجی کوچیکه منم همون روز کنکور داشت ... گفت خراب کردم ... گریه میکرد ...

نق نقو 1388/04/07 ساعت 08:06 http://www.Neghneghoo.com

ایشالا قبول شه آبجی کوچیکه

سانی 1388/04/07 ساعت 08:41

وقتی تو دانشجو شدی هیشکی هنوز دانشجو نبود نه پریسا نه سیما نه.........نه حتی من . اما حالا همه دارن از دانشگاه فارغ میشنو تو ولی هنوز دانشجویی.
می ترسم الی هم دانشجو بشهو تمام کنه ولی تو هنوز دانشجو بمونی........
هرچند خودمم دست کمی از تو ندارم

شبح 1388/04/07 ساعت 23:03

قبول می‌شه.
با این دور تند موافقم.
خیلی هم تند شده دورش

ومتولد شدم


یه روزی زمان برامون می ایسته
اون لحظه یه فلش بک به هر چی بودیم و نبودیم میزنیم
بعدش فقط یه لظه فرصت داریم فقط یه لحظه اونم برای یه خداحافظی و یه سلام .....

[ بدون نام ] 1388/04/08 ساعت 12:46

اول از همه آرزوی قبولی برای الی و همه ی کسایی که خونده بودند .
آجی کوچیکه ی منم امتحان داشت حالش بد شده بود قطعا از آخر اول می شه شک ندارم .
صدیقه روحیه بده به الی

ای بابا یادش بخیر انگار همین دیروز بود من کنکور داشتم

کاشکی دغدغه ی منم کنکور بود

پیدات نیست آبجی نمی گی دله
تنگ میشه
این هم سومین وبلاگم
آگه دوست داشتی لینکم کن
می خوام شعر کودک و نوجوان رو شروع کنم

بنویس آبجی
بنویس
سکوتت عذابم میده

می خندم؛ اما چرا گریه غم انگیز است؟!
می خواهم؛ اما چرا نخواستن احمقانه است؟!
می روم؛ اما چرا نرفتن تنبلی است؟!
می دانم؛ اما چرا ندانستن عیب است؟!
نمی ترسم؛ اما چرا ترسیدن ضعف است؟!
زندگی می کنم؛ اما چرا مردن سخت است؟!
ادامه ی مطلب در "مرگنامه" (یه سری بزنید و بعد به درخواست زیر جواب بدید)

سلام
وبلاگ جالی داری، خوشحال می شم با هم تبادل لینک کنیم.
اگه موافق هستی، من رو با نام "مرگنامه" و توضیحات "زیباترین لحظه ی زندگی" لینک کن و به من خبر بده تا با هر نامی که خواستی لینکت کنم.

دنیاستدیگه

اندک جایی برای نفس کشیدن

کنکور این ابجی کوچیکت کی تموم میشه ...هان
هر روز میایم اینجا میگی فردا کنکور داره..........................................

مثل یه پروانه ببین
اسیر مشت بسته ام

از این همه پرسه زدن
کوچه به کوچه خسته ام ...


آهنگ دستهای آلوده نیما مسیحا
رو حتما گوش کن
قول می دم مثل من گریه کنی
با حال و هوای
اینروزا می خونه آبجی
کجایی دلم ترکید
کجایی
کجایی

آرزو 1388/04/30 ساعت 13:17 http://tamanna20.blogfa.com

موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد