آقای رئیس جمهور...

نان را از سفره

کلمه را از کتاب

چراغ را از خانه

شکوفه را از انار

آب را از پیاله

پروانه را از پسین

ترانه را از کودک

و تبسم را از لبانمان گرفته اید،

با رویاهامان چه می کنید؟!

نظرات 12 + ارسال نظر

درود..

هیچ کس در اتاقم نیست
زنی بر پای سربازی افتاده و التماس می کند
این عکس گریه می کند
یا من ...


تا می تونی آپ کن نذار شهر خالی شه
دیوونه مهربون من

خوشحال می شم دو تا وبلاگم تو همین گوشه سمت راست معرفی شه

واسه یه مرد که بعد مدتها گریه می کنه جایی هست ؟

سبز باشی حتی به قیمت سرخ

چه حسی داشت کامنتت

سلام من خوشحال می شم به فتوبلاگ من سر بزنی اگه هم با تبادل لینک موافق بودی خبر بده

می تونند زورشون زیاده

چه کسی اینا رو از تو گرفت و بهش داد؟؟؟؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
وزیر ارتباطات

[ بدون نام ] 1388/03/27 ساعت 10:32

آب و آفتاب مانع از خشک شدن رویا می شه البته استثنا هم وجود داره که با تبر درخت رویاهاتو قطع کنن .

میر حسینم درد می کند ، اما احمدی نژاد یک تاول گوشتی بزرگ شده که حتی با عمل جراحی هم خطر مرگ را برایم به ارمغان می آورد ،
شاید یک روزی این غده ، و این اختاپوس ها و یارانشان برای همیشه نیست و نابود شوند ،
انشاالله. . . .

کجا زود زود آپ کن دلم گرفته هیچکی تماسمو جواب نمی ده نه رضوانی ، نه بردال و نه خیلیا

این هم سومین وبلاگم اگه دوس داری سمت راست بذار

شایت این یکی هم بالا بیاره بس که سرگیجه کار این از خدا بی خبراست

www.javidaniran.blogsky.com

یا حق

ریحانه 1388/03/28 ساعت 13:01

دوستانمان
همکلاسی هایمان
هم دانشگاهیهایمان
آرامش و امنیتمان
و.
.
.
. خیلی چیزها را گرفتند
اما شعور و اندیشه و غیرت ایرانیمان را نمی توانند بگیرند

امیدوارم

pix2pic 1388/04/02 ساعت 21:09 http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
(بزرگترین گالری عکس pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
من روزانه بیش از 200 عکس و پست تو وبلاگم میزارم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم مگه نه؟؟!!!

نه :|

الهه 1388/10/07 ساعت 11:15

دلم خیلد تنگه . با فروغ زندگی ام رنگ داشت » با سادگی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد