اضافه کاری با دسر احسان خواجه امیری!

اضافه کاری هایم طعم احسان خواجه امیری می دهند جدیدا!

ساعت دو که بشود ولوم می دهم تا ته و تا آخر وقت با صدای بلند با خواجه امیری همنوایی میکنم..

"تو چشمات مال من نیست و

نگات دنبال من نیست و

چشات رو دزدکی دیدم

تو قهوه ت فال من نیست و..!"

نظرات 12 + ارسال نظر

چی میگی تو...
ببخشید من

اینقد همه میان سلام میکنن تو کامنتینگ
دیدم یه تالار گفتگو واسشون راه بندازم صواب داره

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

دی:
دلــــــــــمان احسان خواســـــت!

سلام
تالارتون اجاره میدین یه شب واسه عروسی.
تورو خدا

پولی نیس داداش صلواتیه

وبلاگ تون صمیمیه
به من هم سربزنین ...

پری سا 1388/02/10 ساعت 18:22

منم دلم بستنی قیفی خواست

چهره های هفته پشتی
http://ccu-cinema.blogsky.com/

بدبین 1388/02/14 ساعت 09:36 http://opus341.blogfa.com

از سانسور خوشتون می اد؟....شما هر کاری هم بکنید آخرش سانسور پرستید.

بحث سانسور جداست
اما هیچ خوشم نمیاد عکس جاهای خصوصی یک مرد بیمار روانی رو ببینم.
این هیچ ربطی به سانسور نداره
شما واضح و روشن حریم خصوصی این آقا رو نقض کردین

سلام
دیگه فیس بوکی شدیا ؟
با عکس های کنسرت به روزم .

نه بابا شایعه ست
من فیس بوکی شدم یا اون بهشب که از شدت اعتیاد دو روز دستش به فیس بوک نرسیده بود فیس بوکش درد میکرد؟!

"تو چشمات مال من نیست و

نگات دنبال من نیست و

چشات رو دزدکی دیدم

تو قهوه ت فال من نیست و..!

به به.بستنی......بع بع.....به به....

سلام . خوشم هوند قشنگ به مه ات توپند.قضیش مفصلن در ای باره هر چه زودته باهم باید صحبت کنیم. خوش بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد