جمعه ی یه کم متفاوت

میشد عین همه ی صبح های جمعه تو رخت خواب غلتید و چرت زد

اما خیلی کارهای مفید دیگه هم میشد کرد. خواب جمعه که همیشه هست

مثلا میشه صبح زود راه بیفتی بری ساحل با یه اکیپ آدم به شدت پرانرژی زباله روبی کنی

روز زمین پاک هم بهانه بود


پ.ن۱: برای کسب اطلاعات و عکسهای بیشتر رجوع کنید به "کاپوچینو با طعم پاییز" و "فتوبلاگ عبدالحسین رضوانی"

پ.ن۲: اصولا خیلی چیزها از دور دوست داشتنی ترند.

مثلا همین معبد هندوها که تا نری بالای پشت بومش و با چشمای خودت مخروبه ای رو که با شدت بی سلیقگی تمام درحال نابود شدنه (مثلا تعمیر) نبینی باورت نمیشه اینجا یه روزی روزگاری چه ابهتی واسه خودش داشته...

پ.ن۳: جمعه ی دلچسبی بود. صبح پرانرژی و شب کنار ساحل و سیب ترش و کیک شکلاتی خونگی و فال حافظ و دوستانی بهتر از آب روان... (جای همگی سبز)

پ.ن۴: تازه رسیدم خونه. دلم خواب میخواد. بدون استرس، بدون کار، بدون دانشگاه... 

پ.ن۵: خدایا قربون عظمتت برم. بعضی وقتا بهت شک میکنم.  

بعضی وقتا مث امشب. با این چیدمان ناموزونی که ترتیب داده بودی از آدمها. خودت خوب میفهمی منظورمو...  ناراحت

نظرات 14 + ارسال نظر

دیروز جمعه بخیر

هر روزت بخیر!

سلام
کار خوبی کردین البته به شرط اینکه شنبه نرین کثیفش کنین

بهشب 1388/01/29 ساعت 13:23 http://behshab.blogsky.com/

ولی خوش گذشت خیلی باحال بود

اوهوم
یادم باشه دفعه ی دیگه با کفش قشنگام بیام

بعضی وقتا مث امشب. با این چیدمان ناموزونی که ترتیب داده بودی از آدمها. خودت خوب میفهمی منظورمو... ناراحت
من معنیش رو نفهمیدم اگه امکانش هست یه خورده توضیح بدین

مخاطب خاص داشت
اول پ.ن ذکر شده بود: خدایا!

چارلی 1388/01/29 ساعت 16:33 http://charlli.blogsky.com/

سه شنبه ها با تئاتر

سیما 1388/01/29 ساعت 19:19

منم دلم خواست
چه جمعه های متفاوتی دارن آدما

من 1388/01/30 ساعت 08:19

خوشحالم آخرین را حذف کردی
کارای خطرناک نکن..........

یار دوازدهم تیم ملی 1388/01/30 ساعت 14:41

خدا خیرتون بده.
خیلی خوابم می‌اومد، وگرنه منم می‌خواستم بیام.
باور نمی‌کنی

نازنین 1388/02/01 ساعت 14:36

سلام دخترک بی معرفت
نمیتونستی منو خبر کنی؟!!!!
خیلی خیلی خیلی ازت دلخورم

جدی میگم

نمیدونستم اینقد دوس داری بیای
تا شب قبلش مطمئن نبودم برم
بی خیال بابااااااااا

چارلی 1388/02/01 ساعت 14:59 http://charlli.blogsky.com/

یک جابجایی عجیب

سلا من
خوبی من؟
تو هم هنوز هستی من ؟
چه می کنی من ؟

بهت تبریک می گم رفتی تو لینک دوستان !
خوشحال باش من
وقت کردی بما سری بزن من
خداحافظ

. . .

من !

خیلی دوس داشتم باشم اما نشد ... راستی تو کدومی؟

فضولی؟!

سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان با همکاری انجمن عکس هرمزگان همزمان با روز جهانی موزه با هدف معرفی آثار فرهنگی، تاریخی و چشم‌اندازهای طبیعی و بکر استان هرمزگان از نگاه عکاسان کشور و آگاهی رساندن به مردم از طریق نمایش آثار برگزیده عکاسان، سومین جشنواره سراسری عکس خلیج‌فارس را برگزار می‌نماید.
• بخش اول : طبیعت استان هرمزگان
• بخش دوم : میراث فرهنگی، تاریخی و صنایع دستی استان هرمزگان
• آخرین مهلت تحویل آثار : ۵ خرداد

بابا من که میدونم ردیف بالا نفر پنجم از راستی ... همینجوری پرسیدم که یه چیزی گفته باشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد