All Star با طعم آدامس خرسی!

۱. دیگه نگاه آشنا نمی گیردم. نمیدونم خوبه یا بد

۲. دیروز دو تا کفش خریدم. خوشحالم!




۳. چه حالی میده خسته و درمونده و له و در اوج پوچی باشی، یکی زنگ بزنه که "بیا در شرکت کارت دارم"...

بعد بری ببینی دوست جون تو ماشینش نشسته دستشم زیر داشبورده انگار یه چیزی قایم کرده.

چشاتو ببندی و وقتی باز میکنی ببینی اون محموله ی زیر داشبورد یه بسته آدامس خرسیه که دوست جون محترم خلاقیت به خرج داده و برات کادو خریده!

پشت بندش یه جیغ بنفش وسط کوچه و نگاههای هاج و واج کارگرهای ساختمون نیمه کاره ی روبرویی..!

الان یه هفته ست شب و روزهام طعم آدامس خرسی میده!

نظرات 14 + ارسال نظر
مهدی 1388/01/21 ساعت 19:26 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

من حتما باید اینجا تائیدیه بذارم تا از شر هرزکامنت ها راحت باشم؟
هر آنکس که دموکراسی دهد، شعور استفاده از آن را هم دهد لطفا
الهی آمین

سلام
کفش های نو مبارک سیاهه بهتره

سلام
مرسی
مشکی نیس که
قهوه ایه!

سلام.
همه کس رو لینک کردی جز موروک . خودت چه احساسی داری الان؟

احساس یک آدم بی شعور

روح اله بلوچی 1388/01/22 ساعت 08:36

متاسفانه عکسای بالایی باز نشد که نشد

پرشن گیگ ترکیده
تو یه سایت گمنام آپلود کردم عکسا رو
تاینی پیک هم که غیرقابل استفاده شده...
:(

بیتا 1388/01/22 ساعت 10:17 http://art-bnd.blogfa.com

قشنگه امیدوارم باهاشون جاهای خوب خوب بری

مرسی

سعید 1388/01/23 ساعت 13:58

منم می خوام

سلام امیدوارم از جاهایی رد شی با این کفشات که بعداْ بهترین خاطراتزمین و داشته باشی زمین بزرگترین دفترچه خاطرات توست تو خاطره ی زمین باش نه زمین خاطره ی تو

[ بدون نام ] 1388/01/23 ساعت 18:23

به نظر شما مشکل اصلی سینمای هرمزگان چیست ؟
ccu-cinema.blogsky

اینکه رو دسته صندلیاش جای خوراکی گذاشتن ولی نمیذارن خوراکی ببریم با خودمون!

من! 1388/01/23 ساعت 21:42 http://www.14.webphoto.ir

چون صادق هستی دوست دارم.
امیر-اسلام عشق زندگی....

منم که نلینکیدی !!!
اما من از همون اولم لینکت کردم هرچند اولم خیلی دور نیست اما برای من اوله دیگه !!
زندگیم حالا کمتر درد میکند
می دونستی من از بچگی عاشق All Star بودم ؟
الان چند تایی دارم !!
طعم آدامس گیلاس رو فراموش کردم
اما یادم هست که رامبد جوانت درد می کرد ، خوب شد ؟!!
خیلی دلم می خواست پست بدی که بیام کامنت بذارم !!

بهشب 1388/01/25 ساعت 13:26

خیلی خندیدم به جوابی که به کامنت مشکل سینما داده بودی.

واقعیته خوب!

IVIOHAMMAD 1388/01/25 ساعت 13:56

خسته نباشید
اولبین باره که میام وبتون اما مطمئنم آخرین بار نیست[قلب]

مرسی از مطالب جالبتون

درخواست تبادل لینک داشتم

مرسی میشم منو با نام >>> رقص اطلاعات در وبگردی
یا با عنوان وبگردی بدون سانسور

http://webgardi2.blogfa.com
لینک کنین



لینک کردید کامنت بزارید تا منم بلینکمتون
خوشحال میشم وبلاگ از طرف شما هم حمایت بشه.



تا بعد . . . شاد باشید و بمانید[گل]

بی خیاااااال

بی رنگ بی رنگ 1388/01/25 ساعت 18:32

چرا لب دریاش رو نگفتی؟؟
هل با طعم گل

مزه ش به گلش بود!
آخرش واسم کفش نخریدیا!

سیما 1388/01/29 ساعت 19:22

دلم آلستار خواست

میام اینجا دلم همه چی میخواد
خوب چرا انقد چیزای خوشمزه میذاری که آدم دلش بخواد خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد