دلت که بگیرد،

دلتنگی ات می چسبد به طاق آسمان.

جلویش را که نگیرند،

می رود تا بی نهایت.

مثل وقتهایی که زیادی خوشحالی

و هرچه بیشتر جیغ بکشی از خوشی،

خوشحالی ات بیشتر کش می آید...


پ.ن: امروز سر کلاس اصلاح و بذرگیری گل و سبزی، چسبیدم به طاق آسمان...

نظرات 5 + ارسال نظر

خوش به حالت و به سلامتی و اینا

دل آدم بچسبه به طاق آسمون،
خوش به حالی داره؟!

روح اله بلوچی 1388/01/17 ساعت 17:20

دعوتی به بازی وبلاگی

مچکرم!
از شما و پیرمرد دریا که دعوتم کرد به این بازی

فرنوش 1388/01/17 ساعت 20:17 http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

من ترجیح میدم شخصا و حضورا صدامو به گوش عزیزم برسونم. همین وبلاگ بی ابزار رو هم بیشتر دوس دارم. گمشده هم ندارم که دنبالش بگردم. هرکی قراره بیاد، میاد دیگه..! کلا عزت زیاد
قربان شما - من

شاذی خوب است(این را پسرک روی موتور می گفت)

اتفاقا دخترک پشت فرمون زانتیا هم همینو میگفت
کلا شادی چیز باحالی است
حتی برای غاز همسایه!

سلام دیونه
ببخشید خانم من
نه ... من خالی. اصلا ولش کن کاری نداری.

!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد