مدیر عامل محترم1: شما دیگه شورشو درآوردی خانوم. من تا حالا کارمندی به بی نظمی شما ندیدم. لطفا از فردا دیگه زحمت نکشید بیاین سر کار

من: من که جیک جیک میکنم برات، تخمه کوچیک میکنم برات، بذارم برم؟!

مدیر عامل محترم: برو سر کارت..!


پ.ن: هیچ هم جنبه ی خودشیرینی و پاچه خواری نداشت. ایشون کلا آدم محترمی هستند!

نظرات 5 + ارسال نظر

متاسفم که کارت رو از دست دادی

از دست ندادم که!
من به این راحتیا از رو نمیرم

پس کی درت اکونن؟

سلام
مشکلی نیست . اصلا مشکلی نیست
در اینجور مواقع به هیچ وجع به روی خودتان نیاورید. هیچ کس هم متوجه نشد . ما هم به کسی نمیگیم.

بازم می گم متولدین سال ببر همکارای خوبی برای متولدین سال سگن پس اگه از کار بی کار شدی برو باهاشون همکاری کن

خدا کنه هیچ مرادی نا مراد نشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد