پیر شدم پیر تو ای جوونی

انگار دست کم ده سال دیر به دنیا آمده ام گاهی اوقات

مثل وقتهایی که شبیه هیچ کدام از همسن و سالهایم نیستم

به جایش تا دلت بخواهد شبیه دوستهای ده سال بزرگتر از خودم

با همان دغدغه ها و دلمشغولی ها

پز نمیدهم اسمش را بگذارم تجربه

به پیری زودرس شبیه تر است

نظرات 9 + ارسال نظر
نازنین جون 1388/01/02 ساعت 01:22

خام بودی حالا پخته شدی ،مراقب باش مثل من نسوزی!

اگه تو احساس پیری می کنی پس من چی بگم؟!!

اتفاقا برعکس
تو بعضی اتفاقات رو تجربه کردی و به پختگی رسیدی
و دلمشغولیها و دغدغه هات کمی با دهه 60ها فرق میکنه
من دهه 60ی چرا باید بی دلیل و بدون چشیدن یه کوچولو طعم شیرینی و تلخی دنیا و متعلقاتش اینقد خونسرد و آروم باشم؟ کرخت شدم نه باتجربه

ab 1388/01/02 ساعت 01:37 http://301040.blogsky.com

eenja ke kheyli shabihe divoone khoone nist! gool khordam
:D
shookhi mikonam.
be nazaram daghdaghehaye adamaye pirtar o dashtan dota dalil mitoone dashte bashe:
1. sho'oore ziad
2. sho'oore kam
omidvaram shoma az dasteye aval bashi :D
http://301040.blogsky.com

من الان تحت نظر یه روانشناسم که مجبورم کرده نارسیست باشم کمی
بنابراین نتیجه گیری اخلاقی اینه که شعورم زیادتره D:

تازه شدیم مثل هم
سری از سر شوق اگر به ما یزنی شاد می شیم
من۶۴ی هستم و دچار همین

من ۶۵ی ام ولی
آبان ۶۵

سلام بد نبود نسبت به قبل ضعیف تر شدی

سلام
کدوم قبل دقیقا؟
من فقط یه کم یه جاهاییم درد میکنه نسبت به قبل
فک کنم تاثیر داره

نازنین 1388/01/02 ساعت 23:28

عزیزم همه روانشناسها دیوونه هستن
من خیلی وقته به این نتیجه رسیدم!!!


فدات بشم. من خیلی خیلی شکستم و دوباره خودمو جمع وجور کردم ولی هنوز لق میزنم و حساس شدم و با کوچکترین تلنگری از هم خواهم پاشید دیگه ظرفیتم تموم شده....

این قصه ادامه دارد....

متولد سال ببری

سال شاد و خوشگلی داشته باشی
میبینم احسان زده تو خط فال فروشی و طالع بینی
صادق که بروز نمیکنه سلامش رو به طرز خیلی فجیع برسون

ماه نصفه 1388/01/05 ساعت 03:58

من هیچچی نمی گم.. چون بقیه گفتن ما هم همینطوری هستیم!!!! :|

ماه نصفه 1388/01/05 ساعت 03:59

هرچی بگی بقیه تو همون لحظه درک می کنن..!!!!!
جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد