آخرش نفهمیدم شبها توی خواب چی میگم که صبح همه چپ چپ نگاهم میکنند.

اینجا همه چشمهایشان چپ است و نگاههایشان چپ چپ...

نظرات 10 + ارسال نظر
بهشب 1387/11/20 ساعت 12:27

سلام دوست من وبلاگ قشنگی داری و از این حرفها........
چه خبرا نیستی؟

احتمالا خور و پوف می کنی ملت قاطی می کنن

ماه نصفه 1387/11/20 ساعت 23:47

چپ می زند نگاهت
با من بگو چگونه؟ :|

یکی از دوستای منم اینجوری بود که تو خواب هرکاری که توروزکرده رو می گفت مثلا با آرش رفتیم رستوران آرش جون...
و صبح ها باید جواب پس میداد. توکه اینجوری نیستی؟
وبت خیلی باحاله مخصوصا قالبت .
منم به تازگی وب نویس شدم . بهم سر بزنی خوشحال میشم
با تبادل لینک موافقی؟

بی رنگ بی رنگ 1387/11/24 ساعت 08:05

خوبه...
باز تو تو خواب حرفهاتو می زتی من که اون موقه هم ....

چوپان نبی گفت:
علف بخوری خوب میشی

آن بره ات را برای من هم بفرست!

هوی قرار نیس تو بازار ما دس زیاد شه ها؟

به گوسفندای من کاری نداشته باش:دی

[ بدون نام ] 1387/11/27 ساعت 15:11

نه احتمالا چشای خودت چپ قوربونت بشم

با حال بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد