یک آدم برای روزهای بارانی،

_ من از راه بنفشه به آهو خواهم رسید.

و دعا خواهم کرد.

و باران خواهد آمد.

و خیلی چیزها، خیلی چیزها..!

_ من نه بنفشه میخوام نه آهو نه باران. من خیلی چیزها میخوام!

_ خنگی دیگه. نمیدونی چی میخوای

_  تو که دعای باران می خواندی،  

سهراب خیلی پیش ترها گفته بود: "زیر باران باید با زن خوابید."

من به همان قدم زدن با فاصله ی شرعی هم قانعم...

نظرات 15 + ارسال نظر
ماه نصفه 1387/11/12 ساعت 00:26

دوست عزیز.. وبلاگ توپی داری.. :|

مچکرم :|

ببین من..
نمی دانم چه بگویم که..
ای کاش همین حداقل هارا بدهند به آدم ..

...

منم می خوام

برو ته صف

روح اله بلوچی 1387/11/12 ساعت 07:55

با همه مردم شهر زیر باران باید خفت(خوابید)....

چه بلندپروازانه..!

هادی 1387/11/12 ساعت 09:22

جنگلای بارونی استوا چه خبره ...

!

بهشب 1387/11/12 ساعت 15:21

خیلی باحال و خلاق مینویسی.تمرکز کن روی داستان .داستان نویس خوبی میشی.شک ندارم

مرسی از لطفت
تمرکز کردیم
نشد
نمیشه!

مهرناز 1387/11/12 ساعت 15:33

سلام مرسی که منو یادت اومد... هنوزم سر حرفم هستم... تنها وبلاگی که ازش داره آدم برای خوندنشوقت بذاره همین وبلاگه

من نفر اول توی صف زنبیل گذاشته بودم

زیبا مینویسی..
سی صد و شصت...فرند اد نمیکنم!

تو زیباتر مینویسی
بعضی وقتا که پستهاتو میخونم کلی حرف دارم بزنم
کامنتینگ نداری ولی
قلمبه شدن همشون الان!

لاف میزنی ... بارون که اومد میچپی زیر سقف ...

ما اینجا 355 روز آفتابی و شاید فقط ده روز بارانی داشته باشیم
تو بودی می چپیدی زیر سقف؟
اینجا روزهای بارانی پر از دیوانه هاییه که دوست دارند زیر بارون دیوانگی کنند.
من هیچ وقت روزهای بارونی زیر یه سقف نبودم

خیلی زیبا بود فقط یادت رفت بگی فرداش چه با کسی خفته باشی یا نباشی باید یه فس بخور کنی اونم زیر پتو و یه شونصد تا هم آمپول و قرص بندازی بالا:(به منم سر بزن که آپم ...

عیب نداره
می ارزه!

بی رنگ بی رنگ 1387/11/16 ساعت 07:32

تو روز بارونی تا حالا یه آدم له (با گرمکن و کفش ته سبز) بهت گیر داده؟؟؟!!!

شانستو بخورم!

میترا 1387/11/17 ساعت 00:05 http://mitra1987.blogfa.com

جالب بود

FM 1387/11/18 ساعت 00:30 http://www.reeve.blogfa.com

see

وبلاگ قشنگی داری مطالب جالب بهم سر بزن خوشهال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد