لات بازیهای نصفه شب یک آدم به پیسی خورده

خدایا 

بکش بیرون از ما 

تو روح این زندگی با همه ی متعلقاتش 

واسه بقیه رحمان و رحیمی واسه ما جبار و قهار؟ 

اگه تلافی نکردم.. ببین کی گفتم حالا 

پ.ن: خدایا همش تقصیر خودته من نصف شبا بی تربیت میشم 

تو هم اگه جای من بودی فردا ۴۲۶ امتحان تخصصی ۳ واحدی داشتی که یه کلمه شو هم نمیفهمیدی شاکی مشیدی

نظرات 9 + ارسال نظر
لیلا 1387/10/21 ساعت 02:53 http://mahsour.blogfa.com

می درکمت عزیزم . من هم وضعم همینه و الان از شدت استرس نشسته ام به بلاگ خونی :دی

بهشب 1387/10/21 ساعت 08:11 http://behshab.blogsky.com/

خراب آخر ترم.

مهدی 1387/10/21 ساعت 13:17 http://gorganet.mihanblog.com

:-(

بی رنگ بی رنگ 1387/10/21 ساعت 18:49

اهووو...
خیلی تمرین کردی اینا رو بگی خندت نگیره، نه؟
تو، اربده کشی!!!

خنده م بگیره؟
عصبانی بودم به خدا
چرا همتون فک میکنین به من نمیاد عصبانی باشم؟

جانا سخن از طرف همه جای ما می گویی
به قول یکی از بچه ها خدا این ترمی به خیر کنه قبلنا استرس داشتیم حالا همون استرسم نداریم

شما که خرت از پل گذشت حاجی

کجا گذشت ما ترم اخریم مث ایی که وو

مهرناز 1387/10/23 ساعت 15:13

سلام... تنها وبلاگی که هیچوقت از خوندنش ژشیمون یا خسته نشدم وبلاگ توئه... من یه مدت با همین اسم مهرناز بعدشم یهمدت با اسم مانی(وبلاگ وب نوشته) وبلاگ مینوشتم... منو یادت میاد؟!...

ممنون بابت اینهمه لطف
وب نوشته؟
وبلاگی که یهو غیب شد؟
یادمه
خوب یادمه

(درباره لغو امتحان)
ای ول خوب یقه خداروگرفتی مث اییکه خدا زبان لمپنی رو بهتر
می فهمه بابا تو دیگه کی هستی

دست شیطونم بستم!

رایگان خرید خود را انتخاب کنید !
.....
سریال - فیلم - بازی و انواع نرم افزارهای روز دنیا را با بهترین کیفیت از ما بخواهید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد