این حال من بی توست...

وقتی دل آدم بچه می‏شود همه عصرها عصر جمعه می‏شود.

وقتی همه عصرها دلگیر شود دیگر دعا نمیکنی که این جمعه بیاید.


پ.ن: وقتی تو نیستی دیگر چه فایده دارد که او بیاید یا نیاید...

نظرات 7 + ارسال نظر
اجادسا 1387/10/14 ساعت 00:36 http://ajadesa.blogsky.com

سلام دوست من وبلاگ قشنگی داری
غروب جمعه که میشه بغض میشی توی گلوم
برات لالایی می خونم می بینمت باز روبروم

ماهی سیاه کوچولو شما رو به خونش دعوته کرده
منتظرتونه موفق باشید

سلام
قضیه پنجره و پسر همسایه با مزه بود....

سلام
واقعی بود!

اه نا امید کننده صبح شنبه ای حالمونو گرفتی

محسن 1387/10/15 ساعت 22:45

شب...غم...اشک...ستاره...من...ابرها...اسمون...بارون...می گم:خودش می دونه
لحظه می میرد...ومن اخر سر می پوسم دل من...امشب...دلم خونه...اخه عزیزم در خواب ناز امشب...اخه عزیزم مهمونه امشب...خدا کنه امشب خوابم نبره...
تو سکوتم که به عرفان می رسم غزل خواجه ی شیراز رو ببین...
زندگی.... ارزوی مبهم... یه طلوع یه غروب یه دم
اسمون..ابی اسمون رو می گم...اخ اخ اخ شوق پرواز...فصل اغاز...
محسن در جاده ی تنهایی...

ح 1387/10/16 ساعت 20:57 http://sabooori.blogfa.com

اگر یه روز خسته شدی
از همه کس رسته شدی
اگر یه روز داد می زدی
خدا رو فریاد می زدی
اگر جمعه ای ظهر
همه بهت زدن غر
اگر دلت پا نمیداد
به صحبتات گوش نمیداد
اگر پاهات بسته شدن
تیکه های قلبت از هم جسته شدن
اگر دوستای ماهت
نگرفتن دیگه سراغت
اگر کسای دلسوز
دیگه نشدن لحظه ای دمسوز
اگر نقاب های خوشبخت
کم آوردن تو لحظه های خیلی سخت
اگر یه روز خلاصه
زندگی واست شده بود قد ِ یه کاسه...
سری پیش ِ ما بزن
حرفاتو واسه ما بزن
قول میدم حرفی نزنم
به دوستاتم هیچی نگم
قول میدم چاره باشم
واست یه صندوقچه باشم...
دردهات رو در من بذار
در عوضش خوشی ها رو بردار

برای تو در یک لحظه پس از خوندن نوشته هات.
یا علی

هادی 1387/10/16 ساعت 21:01 http://photobile.blogsky.com/

قشنگ بود هر چند غمگین هم بود.

چه صادقانه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد