مرگ نامه

کاش میشد واسه چند ماه بمیرم

آبها که از آسیاب افتاد دوباره برگردم

.

.

.

میخوام ببینم عکس العمل بقیه بعد از مرگم چیه؟

دوستام

همکلاسیام

خانواده م

ناراحت میشن؟

گریه میکنن؟

یاد خاطرات مشترکمون میفتن؟

آدمایی که دلمو شکستن چی؟

کیا بعد از مرگم یاد فرصتهای از دست رفته ای که میشد باهم بود میفتن؟

چند روز بعد از مرگم فراموش میشم؟

اینجا چه رنگی میشه؟

وای که چقدر دلم گرفته امشب...

نظرات 16 + ارسال نظر
بچه خرگوش 1387/09/09 ساعت 00:15

میگن اونایی که تو این دنیا زندگیه سختی داشتن ، اون دنیا میرن بهشت تا بدونن زندگی توی خوشی چقدر دردناکه !

روح اله بلوچی 1387/09/09 ساعت 07:19

bi range bi rang 1387/09/09 ساعت 09:48

من یکی از آرزوهام اینه که عکس العمل بقیه رو بعد از مرگم ببینم، مخصوصاً ماله چنتا آدم خاص...

آلا 1387/09/09 ساعت 10:20

:(

الهه نامقدس! 1387/09/10 ساعت 15:33

۳۶۰؟! من میشناسمت؟!!!!!

نه
منم نمیشناسمت
یه روز اتفاقی از تو پیجت وارد بلاگت شدم. کلی پیج دیگه جلوم باز بود که آخرشم نفهمیدم این بلاگ مال کدومشون بود. تمام آرشیوتو خوندم. یه ۷-۸ ماهی میشه. به طرز عجیبی علاقه مند شدم پیدات کنم. وبلاگتو مرتب میخوندم اما از خودت خبری نبود. حتی یه کامنتدونی یه ایمیل...
تا اینکه تو آرشیو بلاگت لینک ۳۶۰تو دیدم...
به همین سادگی

کارنجک 1387/09/11 ساعت 00:28 http://blog.karenjak.com/

اگه بد بان اگه خوب باشن
اگه یاد کنن اگه فراموش کنن..
اگه بیتفاوت یا شاید غمگین
فرقی نمیکنه ...
ما مرده ایم..به همین سادگی

به همین تلخی...

ممنون از نظرتون

توحید 1387/09/11 ساعت 15:33

درست میشه

norbit 1387/09/11 ساعت 21:19

kheyli zaeifi!!! adamaye zaeif be intor fekr mikonan! chera nemiporsi barchi khalgh shodam!!!

salam
ae doost dashtin ye sari be webloge man bezanid
www.hormozpic.blogfa.com

مهرناز 1387/09/18 ساعت 11:25

من هم بدم نمیاد بمیرم البته اگه دوباره زنده نشدم هم مسئله ای نیست... کلا با مردن مشکلی ندارم

بهشب 1387/09/18 ساعت 14:21 http://behshab.blogsky.com/

با تبادل احساس موافقی؟خاطراتم برات خاطراتت برام.عوض شیم.به کلی .یه بار دیگه تولد .

سلام
وب قشنگی داری
چیزای جالبی مینویسی
خیلی خوشم اومده
اگه مایلین تبادل لینک کنیم

زمین گرد است و من دو پا دارم.دوباره هم که متولد شوم زمین گرد است(این کامنت رو زیاد جدی نگیر یه چرت و پرت شبانه است)

دیر گفتی
جدی گرفتمش

سید علی موسوی 1387/09/23 ساعت 20:17

بابا خیلی باهوشی هااااااااااااااااااااااا ما نمی دونستیم
خب می گفتی ما رو هم تو کشف خودت شریک میکردی
ولی خیلی خوبه آدم به اینجور چیزا فکر کنه و خودشونو جای همچون آدم هایی بزاره تا بفهمه که چه زحمت ها و درد هایی کشیدن
آفرین خوشم اومد

با بازی شب یلدا یه روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد