قیافه ی استاد نقشه برداریم کپی شده ی جرج بوشه 

با این تفاوت که کله ش گرده و زیادی مهربونه. 

با اینهمه حاشیه شک دارم این ترم هم بتونم نقشه برداری پاس کنم. 

 

پ.ن۱: استاد قبلیم قدش زیادی بلند بود. (یه چیزی تو مایه های جابر) 

تمام ترم قبلم تو کف قد دراز و صدای نخراشیده و کله ی کچلش گذشت. 

 

پ.ن۲: ترم ۸ شدیم و کسی ما رو ... نکشت! 

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام سلام ...
خوبی ؟ تو منی یا من منم ؟؟
من نه منم... ها ..!!

ای بابا استاد طفلکی...
زیاد هم بد قیافه نبوده ها ...
شاید نیم رخش می شده براد پیت بیشتر دقت می کردی...

آره...

تبریک بابت ترم 8

تبریک نداره
دلداری داره

ترم 8 مبارک! مطمئنا کسی شما را نخواهد کشت! تو باید یکی را بکشی تا او هم در عوض شکارت کند! شکارچی را باید شکار کرد!
ما که نفهمیدیدم! پاس شدن دروس با خوش امدن شما از قیافه استاد رابطه مستقیم دارد یا با خوش امدن استاد از قیافه شما؟؟؟

گزینه ی دو!

:) 1387/07/17 ساعت 11:10

ولی تو که خیلی‌ها رو کشتی! مگه نه؟

قربون دل خوجستت :دس

سلام خانوم کم پیدا شدیا!!! پیش ما نمیای؟سر نمیزنی دلم خیلی برات تنگیده سر بزنی خوشحال میشیماااااااااااااااااااا بوس

شیرین جون تو اینجا چه وکنی؟

جانم؟!
شیرین کیه دیگه؟!

ولک عجب وبلاگی[تعجب]ماشالا دمت گرم[زبان][نیشخند]
نه کار ندارم جون تو وبلاگت با معنیست ...
بیا سری بزن به وبلاگ مو ....البته مو که مو نه وبلاگ یوسف آبودانی
..من براش آپ کردم بیا..آپ یک فاله بگیری بعد نیست[چشمک]
[گل]تشریف بیارید

نه نمرد !

افسانه بینشونه 1387/07/26 ساعت 20:01

تازه نمیدونی من که ترم نه شدم چه حالی دارم....همدردی نمیخواما.. درک متقابل میطلبم

سلام دوست عزیز ممنون که اومدی به وبلاگ و نظر دادی .موفق باشی وبلاگ جالبی داری و مطلب جالبی هم از خاطرات نوجوانی نوشتهبودی وفقط ننوشته بودی این وسط چه تحولی تو رو از ادبیات و موسیقی خوب دور کرده :صرف بزرگ شدن یا گرفتاری هایی که ادم بزرگا تو زندگی ژیدا می کنند ؟

همش باهم

ای بابا اون کامنت دونی های آخرین پستت بستست درسته؟
نمیتونم کامنت بدم
بهرحال میخواستم بگم خیلی باحال بود اون پستت
رخصت

منم چون بالاها بسته بود اومدم اینجا:

"از خدا بخواه کمکم کنه

تنها چیزی که بهش نیاز دارم یه معجزه ست

همین"

منم به معجزه نیاز داشتم... ازش خواستم... خیلی... اما هیچ واکنشی ندیدم... ازش ناامید شده‌ام... دارم ازش دور می‌شم.... خیلی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد