یار دبستانی من...

یاد این که میفتم خونم به جوش میاد

سابق بر این دانشجوجماعت چه حرمتی داشت و چه ابهتی

 

بی مناسبت هم نیست البته تقارن روز دانشجو و روز کودک! 

حالا هی بهم تبریک بگید و هی توی راهروی دانشگاه بهم شکلات تعارف کنید.

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام خانومی چکار میکنی؟
خوشحال باش منم هستم اومدم زنده ام !!

pooria 1386/09/17 ساعت 00:37

عجب عکسی هست این عکس

امین 1386/09/19 ساعت 00:00

سلام.. میبینم که هنوز پابرجایی..
بعد از اندی اومدم وبلاگت
ما هم هستیم.. در جوار بعضیا ...
خوش بگذره...
فعلا..

امین 1386/09/19 ساعت 12:17

بیچاره کودکان دلبند ما که روزشون با روز دانشجو یکی شده
احتمالا شخصیتشون کلی زیر سئوال بره و غرورشون خرد بشه

عجب جراتی

حسین 1386/09/21 ساعت 00:11

من میفهمم چرا از تبریکش ناراحت میشی. ولی از شکلات خوردن دیگه چرا آخه :دی

کاوه 1386/09/24 ساعت 00:30 http://darkle.blogfa.com

دنیای ما شده تظاهر
میدونی چیه هر چی که زیاد میشه از حرمت و ارزشش هم کم میشه!
آب که زیاد باشه بی اعتنا مصرف می کنیم
بنزین که زیاد بود ارزون بود
از توی باک میریخت بیرون
اصلا مهم نبود
الان یه قطرش حکم طلا رو داره
افسوس
الان دانشجو زیاد داریم
۵تا ۱۰۰ تومان
دیگه کی به کیه!
دیگه دانشجو بودن معنی نداره...
آخه همه دانشجو هستن...!

آدم ها با آدم های دیگرمتولد می شوندوبعدبا همان آدم ها
می میریند...شایدزودتر...نوشته هایت گاهی زودترازآنچه فکرمی کنی تمام می شوند...من عزیز...قبرشان می کنی...فکر می کنم...البته گورستانی که به وجودآوردی دیگرجا..ندارد..درست نمی گم....

دانشجو پشته کنکوری 1387/01/04 ساعت 16:15

خدا مرگ اینجا که دانشگاه ما نیست که

عزیزم، لینک لینک دانشگاه هرمزگان بود نه این عکس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد