جوابمو گرفتم :|

گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم.
گفتی: ... فَإِنِّی قَرِیبٌ...
.:: من که نزدیکم (بقره/۱۸۶) ::.
 
گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش می‌شد بهت نزدیک شم .
گفتی: وَاذْکُر رَّبَّکَ فِی نَفْسِکَ تَضَرُّعاً وَخِیفَةً وَ دُونَ الْجَهْرِ مِنَ الْقَوْلِ بِالْغُدُوِّ وَالآصَالِ
.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵) ::.
 
گفتم: این هم توفیق می‌خواهد!
گفتی: أَلَا تُحِبُّونَ أَن یَغْفِرَ اللَّهُ لَکُمْ...
.:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲) ::.
 
گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی.
گفتی: وَاسْتَغْفِرُواْ رَبَّکُمْ ثُمَّ تُوبُواْ إِلَیْهِ...
.:: پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه کنید (هود/۹۰) ::.
 
گفتم: با این همه گناه... آخه چیکار می‌تونم بکنم؟
گفتی: أَلَمْ یَعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ هُوَ یَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ عِبَادِهِ ...
.:: مگه نمی‌دونید خداست که توبه رو از بنده‌هاش قبول می‌کنه؟! (توبه/۱۰۴) ::.
 
گفتم: دیگه روی توبه ندارم..
گفتی: ... اللَّهِ الْعَزِیزِ الْعَلِیمِ (2) غَافِرِ الذَّنبِ وَقَابِلِ التَّوْبِِ ...
.:: (ولی) خدا عزیزِ و داناست، او آمرزنده‌ی گناه هست و پذیرنده‌ی توبه (غافر/۲-۳) ::.
 
گفتم: با این همه گناه، برای کدوم گناهم توبه کنم؟
گفتی: إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا
.:: خدا همه‌ی گناه‌ها رو می‌بخشه (زمر/۵۳) ::.
 
گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو می‌بخشی؟
گفتی: وَ مَن یَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلاَّ اللّهُ...
.:: به جز خدا کیه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/۱۳۵) ::.
 
گفتم: نمی‌دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم می‌زنه؛ ذوبم می‌کنه؛ عاشق می‌شم! ... توبه می‌کنم
گفتی: إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ التَّوَّابِینَ وَیُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِینَ...
.:: خدا هم توبه‌کننده‌ها و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره (بقره/۲۲۲) ::.
 
ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک
گفتی: أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ ...
.:: خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ (زمر/۳۶) ::.
 
گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار می‌تونم بکنم؟
گفتی:
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اذْکُرُوا اللَّهَ ذِکْرًا کَثِیرًا (41) وَسَبِّحُوهُ بُکْرَةً وَأَصِیلًا (42) هُوَ الَّذِی یُصَلِّی عَلَیْکُمْ وَمَلَائِکَتُهُ لِیُخْرِجَکُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَکَانَ بِالْمُؤْمِنِینَ رَحِیمًا
.:: ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت می‌فرستن تا شما رو از تاریکی‌ها به سوی روشنایی بیرون بیارن. خدا نسبت به مؤمنین مهربونه (احزاب/۴۱-۴۳) ::.
نظرات 17 + ارسال نظر
ساسوشا 1386/07/25 ساعت 00:07 http://sasosha.blogfa.com

چه خوب جوابتو داد ها !

حسین 1386/07/25 ساعت 01:03

حال میکنی؟! خدای به این خوبی رو حال میکنی؟‌:)

دختره 1386/07/25 ساعت 13:26 http://ye2khtar.bloogsky.com

عجب!!!
من! من و تو همزادیم به جون خودم.. منم از این جور چت ها با خدا زیاد کردم...
ای ول!

پریسا 1386/07/25 ساعت 13:50 http://parisa-68.blogfa.com

واقعا غم انگیز بود واسم ...بیا منو بزن ...
راستی چه آیه های قشنگی ....

تفضل الله ...ببخشید حاج خانم جلسه این هفته ی تفسیر قرآن کجا تشکیل می شه ؟ :دی


ولی گذشته از شوخی باید بگم خیلی کارت درسته ...

راستی اگه اهل خوندن کتاب هستی میشه چند تا از کتاب های خوبی رو که خوندی به من معرفی کنی ؟

فقط صادق هدایت نباشه که خیلی بدم میاد !

می بینم که حاج یونس فتوحی خیلی روت تاثیر گذاشته (شوخی) ولی خیلی جالب بود.

سلام

به خاطر عنوان وبلاگت بهت تبریک میگم
واقعا اسم با مسمایی هستش و به مطالب توش خیلی میاد

هیچ فکر کردی اگه جمعیت مردم زمین نصف میشد یعنی تقریبا ۳ میلیارد زن وجود نداشتن چی میشد؟!

دیگه هیچ مردی به علت سرسام جوونمرگ نمیشد
دیگه مجبور نبودیم وقتمونو صرف شنیدن نق و نوقای الکی کنیم
و
دیوار صوتی توسط جیغای (( بنفش )) شکسته نمیشد
.
.
.
چون وقتی برای خیالبافی ندارم دیگه کشش نمیدم

م.خ 1386/07/25 ساعت 19:18 http://mkheyre.blogfa.com


الم یأن للذین آمنوا ان تخشع قلوبهم لذکرالله و ما نزل من الحق؟...
آیا وقت آن نرسیده است که مؤمنان دلهایشان به یاد خدا خاشع گردد و خود در برابر قرآن خاضع شوند؟

Silverboy 1386/07/26 ساعت 01:43 http://silverboy.ir

خیلی خوب بود
متاسفانه کم اند آدم هایی که از این پست ها توی وبلاگشون پیدا بشه ...
فقط کاش حجم مطلب رو کمتر میکردی ... زیاد بودن بعضی وقت ها با تاثیر گذاری نسبت عکس داره

حمیدرضا 1386/07/26 ساعت 11:15 http://3noqte.blogfa.com

خیلی قشنگ بود ! آفرین ! صفا کردم به خدا ...

رها 1386/07/26 ساعت 16:03

یاد A look to remember خودم افتادم.
هر چی در زدم کسی باز نکرد.
گفتم این رسمش نیست ها
گفت کجا می گردی دردونه ی من
لای اون آجر ها؟
بعد دستم رو گرفت و در گوشم چیز هایی به قشنگی همین آیه ها گفت.

کاکتوس 1386/08/25 ساعت 20:51

هر ادمی حق داره اشتباه کنه

مریم 1386/08/26 ساعت 23:35

آخیییییییی نازی خدااااااا!!!! نازی تووووو!!!!خدا مینویسی بابا:*:*:*:**:*

مریم 1386/10/22 ساعت 12:25 http://zixak.blogfa.com

کمتر دیده ام مثل این.خیلی کم.دوست داشتم.خیلی زیاد.

سیاوش 1386/11/02 ساعت 17:13

سلام
خدا قوت واقعا که حرفات یعنی آیه هایی که نوشتی آدمو می لرزونه
خوش به حالت که توفیق اینو داشتی که این آیه هارو بخونی
می دونی هر کسی جنبه ی شنیدن کلام خدارو نداره وهسه همین نظر هاییی می دن
ولی من بهت و به این افکارت تبریک می گم
عالی
ان شا ؛الله که همیشه موفق و موید باشی
سیاوش

sheler 1386/12/20 ساعت 13:04 http://-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد