جمعیت زمین چیزی حدود 6 میلیارده

یعنی بطور متوسط 3 میلیارد مرد روی زمین داریم.

از بین رفتن نیمی از جمعیت کره ی زمین باعث میشه

۱. با پدیده ای به اسم قحطی روبرو نباشیم.

۲. کره ی زمین گرم تر از اینی که هست نمیشه

۳. دنیا رو صلح و صفا فرا می گیره

۴. هیچ جنگی رخ نخواهد داد.

۵. در طول روز مجبور نباشیم توی کوچه و خیابون حرفهای رکیک بشنویم.

۶. آمار مرگ و میرهای احمقانه و قتلهای ناموسی به صفر خواهد رسید.

۷. هیچ خونه ای بوی گند جوراب نخواهد داد.

.

.

.

و یک عالمه نتیجه ی دیگه که واضح و مبرهنه

و چون خوابم میاد حوصله ندارم کشش بدم.

 

با یه حساب سرانگشتی اگه هر زن بتونه فقط از پس یک مرد بربیاد

به زودی دنیا همونی میشه که باید باشه.

 

پ.ن: این گوشی من همه چیش خوبه فقط یه عیب بزرگ داره

وقتی درشو می بندم نمی تونم جایی زنگ بزنم

چرا آخه؟

نظرات 17 + ارسال نظر
آریا 1386/06/16 ساعت 03:05 http://bluegalexy.blogsky.com

نمیدونم چرا ...
خوب از کجا باید این جمعیت رو کم کرد<؟

چون میگذرد غمی نیس س س س

اول ...
نظرت عالی بود ...میشه هر چه زودتر اجرا شه ؟راستی قبول شدم ...
نمی دونم منم چرا نمیشه وقتی درش بسته ست باهاش زنگ بزنی ...خوب می خوای یه کار کن !!! درشو نبند . چطوره ؟؟!!!

توحید 1386/06/16 ساعت 22:57

با این حساب دنیا پر از نامرد میشه!

H.b.P 1386/06/17 ساعت 03:28 http://scrutiny.blogfa.com

عجب!!

محمد 1386/06/17 ساعت 14:33 http://kap.blogsky.com

البته اگر بتونه!
راستیچرا نداره! من همیشه با گوشی در بسته تماس می گیرم تعجب میکنم تو چطور نمی تونی!

FM 1386/06/17 ساعت 22:18 http://reeve.blogfa.com/

درشو بکن

گوشیت یه عیب دیگه هم داشت که بحمدالله به لطف خدا حل شد .....این یکی هم حل میشه هااااااااا

مرسی خیلی لطف داری که تبریک می گی ... کی آپ می کنی؟

چه خوب شد کشش ندادی!
چون اون موقع...چیز می‌شد!!
یعنی کشش در می‌رفت

H.b.P 1386/06/19 ساعت 20:00

تورو که ول کن...
حالا............... آخه چرا من؟؟؟؟

سانسورچی

[ بدون نام ] 1386/06/21 ساعت 17:25

با از بین رفتن مرد ها البته با تشکر از مواردی که ذکر کردید مسائل دیگه ای هم پیش میاد
۱-از بین رفتن ظلم و ستم چون دیگه مظلومی باقی نمیمونه که بهش ظلم بشه
۲-از بین رفتن شر اعم از ناموسی وغیر ناموسی چون دیگه مردی نیست که به جون نا چیزش غرزده بشه که...
۳-زمین منفجر میشه از...

ساسوشا 1386/06/22 ساعت 16:57 http://sasosha.blogfa.com

میگم ها!‌کامنت بستی نمیشه نظر داد ها!‌
بعدش هم!‌اینکه! خدا رو شکر که عاشق خودش نبودی!‌چرا تو؟ منم همیشه تو این فکرم که چرا من!‌
هان ؟
به نظر تو چرا ما؟! ها؟

تصادفی پیدات کردم...اما یه جورایی به دلم نشستی نمیدونم چرا...شایدم میدونم مثلا چون حس میکنم با خودت رو راستی و این حرفا :-)...

[ بدون نام ] 1386/06/23 ساعت 14:36

ثبت نام آزمون کاردانی به کار شناسی دانشگاه آزاد

قشنگ بود
با از بین رفتن مردها می تونی با موبایلت وقتی درش بستست زنگ بزنی؟!
خوبی ولی بهتر شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد