قسم می خورم هیشکی نمی تونه رکورد منو بزنه..

نظرات 27 + ارسال نظر
عسل 1386/05/21 ساعت 10:59 http://khodemonima.blogfa.com/

محدوده فعالیتت رو مشخص نکردی!!

رقاص 1386/05/21 ساعت 14:41

ما چاکریم البته :دی

حسىن 1386/05/21 ساعت 14:56

کدوم رکورد؟

محب 1386/05/21 ساعت 15:22

قطعاْ همینطوره که می گی
هیچکس رکوردی رو که نمی دونه چیه نمی تونه بشکنه
شاد باش که هیچکس نمی تونه رکورد مرموزتو بشکونه . ضمنا این آهنگه خیلی بهتره از اون قبلی . آفرین

توحید 1386/05/21 ساعت 17:55

خیلی خوبه.
ولی امیدوارم مثل من رکورد منفی نباشه!

پرپر جون یکی دیگه 1386/05/21 ساعت 19:09

من میتونم ولی....:دی
من رکوردتورو چند ماه پیش زدم......

ساسوشا 1386/05/21 ساعت 19:33

من بیشتر ....
واسه منم پ . ن ها یه جور دیگست...مثه اینه که همیشه آخر داستانو میخونم تا با خیال راحت برم سر اصل مطلب!٬
اما این که اصلا ربطی نداشت!!‌داشت؟!؟!

من خود کتاب گینس هستم...

م س ا ف ر 1386/05/22 ساعت 00:17

من واقعا تبریک میگم بهت که به خاطر یک جمله ی هردمبیلی این همه آدم نظرات کارشناسی میدن.
نظر منم اینه که آره بابا هیشکی نمیتونه رکورد تورو بزنه.اصلا تو رقیب نداری.خزون دنیا شده فراری.آره تو بهاری...

بچه پررو!
جمله به این فلسفی!

سلام عزیزم
وبلاگ جالب و خوبیه
موفق باشی
خوشحال میشم بهم سر بزنی
اینقدم از زنگی نا امید نباش .... بالاخره چرخ گردوون میچرخه
فعلا

این عزیزم رو با من بودی؟؟؟

آقا این فیسه کجاست!!!؟؟
چرا نمی فهمین ؟؟؟
کسی نباید بگه عزیز! عزیزم!
این چیزا قدغنه!
نه مگه منِ عزیزم؟؟؟؟!!
----------------------
مسافر حرف درستو زده !!
ولی بازم تو آخرش رکورد شهرتونو زده باشی!!
من رکورد آسیا رو زدم!
رکورد دار جهان بیاد!!

ماه نصفه 1386/05/22 ساعت 02:54

اصلا سر در نمیارم چرا من هر وقت میام نت صب میشه!!
شب نداریم نه؟؟

خوب فکر کن!‌چیزی که سر جاش نیست و بذار سر جاش!‌سخت نیست هست؟

سلام
بالاخره به روز شدم
البته با کمال وقاحت
منتظر انتقاد و پیشنهادت هستم

سلام
وب جالبی دارید
متنوع
و کاملا به روز
موفق باشی

مورچه 1386/05/22 ساعت 10:41 http://mur4e.blogfa.com

سلام
رکورد چی را ؟
این روزا چی سر جاش هست ؟

salam azizam be manam sar bezan rasti farzad ro peyda kardi bego biad khone bache ha negaraneshan rekorde chi ro zadi ..............................?

حسىن 1386/05/22 ساعت 22:54

نه بابا,خىلى بىشتر از ىه چىز سرجاش نىست!

بلاگ اسکای شبیه یه ده کوره هستش
آدما زرت زرت همدیگه رو پیدا میکنن
میدونی من کیم ؟
ممل کینگ کنگ مرحوم (:

اوووووووووووووووووووووووووووو
تو هنوز زنده ای؟؟؟
اون جریانه چی شد؟؟!

تکنولوژی خریت 1386/05/23 ساعت 06:58

سلام دارن خدمتتون (:

گواش 1386/05/23 ساعت 09:25 http://guash.blogsky.com

می‌دونی منم کیم؟
رادیو جیبی مرحوم!
از دیدن وبلاگ خوب تو خر کیف شدم. اگه قول می‌دی مدام سر بزنی و لینک ما رو هم برنداری یواشکی! به هم لینک بدیم:)

در چه موردی؟((بقیه نمی تونن رکوردت رو بزنن؟))

رکورد چی؟!

خوشم اومد زبون وبلاگ نوشتنت مثه منه

خوبه همینطور کوتاه بنویسو زود زود آبروز کن

rmin 1386/05/24 ساعت 01:33 http://rmin.blogsky.com

man,

اول اینکه چی سر جاش نیست؟؟
دوم اینکه می برمت مشهد ... سوم اینکه شیرینیم میدم ... و آخرم اینکه می خوای شمارمو بدم بهت مزاحم شی؟

جوش نخور ..درست میشه....
همیشه شاد باشی یی ی ی ی ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد