یه دیوانه پیدا شده هر چند دقیقه یک بار میاد زنگ خونه ی ما رو می زنه در میره.

نه آیفون رو هم جواب میده نه جرئت داره خودشو نشون بده

خواستم بگم من فردا امتحان دارم یه امروزو کرم نریز..

پ.ن۱: گفتم شاید بیاد اینجا رو بخونه..!

پ.ن۲: یکی به من بگه ایشون چرا کامنتینگشون هنوز بسته ست؟

پ.ن۳: راستی! اینجا هم می نویسم..!

نظرات 11 + ارسال نظر

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید! خوشش اومده براش مهم نیست امتحان داری!

H.b.P 1386/04/31 ساعت 11:16

شرمنده، من اون فرد مورد نظر نیستم !!!!

نارسیس 1386/04/31 ساعت 11:27

خاطر خواته!!

یادش بخیر...
با دوچرخه زنگ در خونه هایی که سر پیچ بودند رو میزدیم و در میرفتیم.
بابت پ.ن۲: ایشون اونجاشون بازه..شما نمیبینین. همیشه که نباید نظردونی پایین باشه.بالا ها رو هم نیگا کن:دی
بابت پ.ن ۳: به اونجا میگن سه کله پوک:-ss ....جالب بود برام...یه دیونه خونه ی دیگه رو ببینم...ولی این یکی زیر نظر سازمان بهزیستی بود:دی

راستی صفحه وبت بد باز میشه رو یه کام دیگه هم امتحان کردم.
دیگه:-؟
آها:دی
لینک دوساتم هی درست میشه هی خراب میشه ایششششش

طلا 1386/04/31 ساعت 12:53 http://johnnydepp.blogfa.com

سلام . از وبلاگت خوشم اومد. به وبلاگ من سر بزن اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم.

ماه نصفه 1386/04/31 ساعت 13:03

کی گفته ایشون کامنتینگش بسته ست عزیزم!!؟؟؟
---------------------------
اه.. عجب آدمای گندی پیدا می شن..
آبروی هر چی دیوانه را می برند!!!!
:(

حمیدرضا 1386/04/31 ساعت 15:11 http://3noqte.blogfa.com

منم دیگه خره ! گفتم که میام شهرتون ! :دی

من شک دارم اینجا رو ببینه ...
اون یکی وبلاگتم دیدم ...

میم 1386/05/01 ساعت 10:36 http://www.libra.mihanblog.com

می گم... می خوای دعوتش کن به دیوونه خونه ت! احتمالا عضو فعالی می شه!!!

دختره 1386/05/09 ساعت 21:00

وای من!
من از عصری حالم بد گرفته س، اصلا نفهمیدم تو کامنت قبلیم چی نوشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میگم اگه ناراحت کننده بود به دل نگیر دیگه!
اگه دیوونه باشی میدرکی منو!

مطمئن باش این جا رو میخونه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد